Το Spartoo χρησιμοποιεί cookies. Κάνοντας την πλοήγησης σας στο site, αποδέχεστε την χρήση τους.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ

1 Ταυτότητα του πωλητή

Eνημερώθηκε 03/08/2016

Eταιρεία SPARTOO SAS Μετοχική Εταιρεία Απλοποιημένης Μορφής με κεφάλαιο 283 587.30 ευρώ, με έδρα επί της οδού 16 rue HenriBarbusse 38100 Grenoble, ΓΑΛΛΙΑ εγγεγραμμένης στο Εμπορικό και Εταιρικό Επιμελητήριο της Grenoble με αριθμό μητρώου 489 895 821.

Εξυπηρέτηση Πελατών :
Τηλέφωνο : 211 1987531
Εmail : adriana@spartoo.gr
Δευτέρα-Παρασκευή : 9:00 - 18:00


2 Εφαρμογή των γενικών όρων πώλησης

Η αποδοχή των Γενικών Όρων Πώλησης συνεπάγεται την εφαρμογή στο σύνολό τους. Ισχύουν για κάθε καταχωρημένη παραγγελία στο site spartoo.gr. Οι Γενικοί Όροι Πώλησης αποτελούν τη σύμβαση μεταξύ της εταιρείας SPARTOO και του Πελάτη. Ο Πελάτης αποποιείται το να επικαλεστεί αντίφαση στο σύνολο του κειμένου, το οποίο θα είναι δεσμευτικό για το SPARTOO.

Αυτοί οι γενικοί όροι πώλησης μπορούν να τροποποιηθούν, ωστόσο σε κάθε παραγγελία του Πελάτη ισχύουν οι όροι που αναγράφονται την ημερομηνία που περάστηκε η παραγγελία στο site. Οι αλλαγές στους όρους πώλησης είναι δεσμευτικές για τους χρήστες της ιστοσελίδας μετά την ανάρτησή τους στο διαδίκτυο, και δεν αφορούν παλαιότερες συναλλαγές.

Κάθε χρήστης του site οφείλει να σέβεται τους γενικούς όρους πώλησης.

To SPARTOO.GR προτείνει προϊόντα που πωλούνται και αποστέλλονται από τους Συνεργάτες : « Προϊόντα Συνεργατών ». Οι παρόντες γενικοί όροι δεν ισχύουν για τις τιμές, τους τρόπους πληρωμής και τον έλεγχο των πληρωμών, τους πόντους εμπιστοσύνης και τις δωροεπιταγές, τον τρόπο της παράδοσης, την πολιτική επιστροφής των προϊόντων. Κάθε Συνεργάτης διαθέτει τους δικούς του όρους. Κάθε Πελάτης καλείται να λαμβάνει γνώση αυτών (πολιτική αποστολής, επιστροφής, Γ.Ο.Π.) για την επιλογή μεγέθους και χρώματος « Προϊόν Συνεργάτη » και για την καταχώρηση παραγγελίας : τρόπος πληρωμής, τρόπος και διεύθυνση
παράδοσης.


3 Ισχύς της προσφοράς

Οι πωλήσεις προορίζονται αποκλειστικά για τους πελάτες που διαθέτουν διεύθυνση αποστολής στην Ελλάδα ή την Κύπρο.
Τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα είναι διαθέσιμα μέχρι να εξαντληθούν τα αποθέματα.
To SPARTOO.GR δεσμεύεται να ειδοποιεί τον Πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι έχει καταχωρήσει παραγγελία με προϊόν μη διαθέσιμο. Σε περίπτωση πιστωτικού ή αποδεικτικού εγγράφου παραγγελίας με μη διαθέσιμο προϊόν, το SPARTOO δεσμεύεται να προτείνει αντικατάσταση προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων στον Πελάτη μέσα σε 15 ημέρες. Η παραγγελία έχει αυτομάτως ακυρωθεί.


4 Παρουσίαση των προϊόντων

Τα προϊόντα που διατίθενται για πώληση περιγράφονται και παρουσιάζονται με τον λεπτομερέστερο δυνατό τρόπο. Ο Πελάτης δεσμεύεται να έχει γνώση της περιγραφής του κάθε προϊόντος με σκοπό να γνωρίζει τις ιδιότητες και τα βασικά χαρακτηριστικά. Ο Πελάτης δεσμεύεται να είναι ενημερωμένος πριν την καταχώρηση της παραγγελίας. Η επιλογή και η αγορά ενός Προϊόντος είναι αποκλειστική ευθύνη του Πελάτη.
Ωστόσο, εάν παρουσιαστεί οποιαδήποτε διαφοροποίηση σε σχέση με την παρουσίαση του προϊόντος, το SPARTOO.GR δε φέρει καμία ευθύνη. Κάθε πελάτης καλείται να ενημερώσει το SPARTOO για όποιο λάθος εντοπιστεί στα χαρακτηριστικά του προϊόντος.
Ένας οδηγός συντήρησης είναι στη διάθεση του πελάτη για να βοηθήσει στη διατήρηση των υποδημάτων του : http://www.spartoo.gr/guide_entretien.php


5 Δημιουργία λογαριασμού

Ο Πελάτης πρέπει να δημιουργήσει λογαριασμό πελάτη, πριν πραγματοποιήσει την πρώτη του παραγγελία. Θα χρειαστεί να συμπληρώσει τη φόρμα εγγραφής, περιλαμβάνοντας τις ακόλουθες πληροφορίες : ηλεκτρονική διεύθυνση, επώνυμο, όνομα, φύλο, ημερομηνία γέννησης,ολοκληρωμένη διεύθυνση παράδοσης, αριθμός τηλεφώνου. Σε αυτό το σημείο, ο Πελάτης δημιουργεί τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού του, ο οποίος είναι προσωπικός και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από τον ίδιο. Να αποφεύγεται η γνωστοποίηση σε τρίτους.
Ο Πελάτης δεσμεύεται να παρέχει πλήρεις και ακριβείς πληροφορίες. Κάθε πλαστοπροσωπία ή δήλωση ψευδούς ταυτότητας μπορεί να οδηγήσει στο κλείσιμο του λογαριασμού και σε ποινική δίωξη. Πολλαπλές καταχωρήσεις, χρήση του λογαριασμού από άλλα πρόσωπα ή άλλες δόλιες ενέργειες, μπορούν να οδηγήσουν στην απενεργοποίηση του λογαριασμού.
Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι είναι σε θέση να δεσμεύσει και να προβεί στην αγορά προϊόντων που προσφέρονται στην ιστοσελίδα SPARTOO.GR.
Το SPARTOO.GR αρνείται οποιαδήποτε πώληση σε ανηλίκους κάτω των 16 ετών, χωρίς προηγουμένως την απαραίτητη γονική συναίνεση, η οποία σε αυτή την περίπτωση θα ζητείται συνεχώς.


6 Τιμή των προϊόντων

Οι τιμές δίνονται σε ευρώ συμπεριλαμβανομένων και όλων των φόρων για την Ελλάδα και την Κύπρο, εκτός από τα έξοδα αποστολής. Εάν υπάρξει αλλαγή στο ποσοστό του ΦΠΑ, η αλλαγή συνυπολογίζεται στην τιμή των προϊόντων χωρίς προηγουμένως να ειδοποιηθεί ο Πελάτης. Το SPARTOO.GR διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τις τιμές της ανά πάσα στιγμή αλλά τα προϊόντα τιμολογούνται με την τιμή που ισχύει τη στιγμή της παραγγελίας.

Οι τιμές υπολογίζονται με βάση τις ενδεχόμενες εκπτώσεις που διατέθηκαν από το site του SPARTOO.GR, εκτός από τα Προϊόντα Συνεργατών. Αυτές οι τιμές είναι σταθερές και δεν υπόκεινται σε αναθεώρηση κατά τη διάρκεια της περιόδου ισχύος τους, όπως αναφέρεται στο site του SPARTOO.GR, το SPARTOO.GR διατηρεί το δικαίωμα, εκτός από αυτό το χρονικό διάστημα της επικύρωσης, να τροποποιήσει τις τιμές ανά πάσα στιγμή. Δεν περιλαμβάνονται έξοδα επεξεργασίας, εκτέλεσης, μεταφοράς και παράδοσης που θα χρεώνονται επιπλέον, καθώς αυτά καθορίζονται στο site. Η αιτούμενη εξόφληση για τον Πελάτη αφορά το συνολικό ποσό της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων των εν λόγω εξόδων.

Για τα Προϊόντα συνεργατών, ο Πελάτης πρέπει να συμβουλεύεται τους γενικούς όρους πώλησης του Συνεργάτη σχετικά με την τιμή.

Η απόδειξη εκδίδεται από το SPARTOO.GR. Μπορείτε να κατεβάσετε την απόδειξή σας από το site όπου πραγματοποιήθηκε η παραγγελία.





7 Παραγγελία και ασφαλής πληρωμή

7.1 : Πληρωμή

Ο πελάτης επικυρώνει την παραγγελία του, όπως αναφέρεται παρακάτω.Η επικύρωση αυτή συνεπάγεται την αποδοχή των γενικών όρων πώλησης του SPARTOO.GR και του ή των Συνεργατών του εάν υπάρχει ένα ή περισσότερα Προϊόντα Συνεργατών. Ο πελάτης που ενδιαφέρεται για ένα προϊόν στην ιστοσελίδα SPARTOO.GR ακολουθεί την παρακάτω διαδικασία για να ολοκληρώσει την παραγγελία του.
- Διαλέγει το μέγεθος και το χρώμα
- Στο καλάθι, ελέγχει τα στοιχεία της παραγγελίας (το χρώμα, την ποσότητα, το μέγεθος, την τιμή, κλπ...) με δυνατότητα τροποποίησης,προσθήκη ή διαγραφή ορισμένων προϊόντων.
- Κατά την πρώτη του παραγγελία, συμπληρώνει μία φόρμα δημιουργίας λογαριασμού με κωδικό πρόσβασης.
- Αν ο πελάτης επωφελείται από μια ειδική προσφορά (με εξαίρεση τα προϊόντα Συνεργατών), πληκτρολογεί πρώτα τον κωδικό που έχει αποσταλεί στο ειδικό πεδίο για τον σκοπό αυτό.
- Επιλέγει τη μέθοδο πληρωμής, τον τρόπο παράδοσης, την διεύθυνση παράδοσης.
- Μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής, επιβεβαιώνει την παραγγελία οριστικά και αμετάκλητα με τα αποτελέσματα που παρατίθενται παρακάτω.Κάθε επικυρωμένη παραγγελία συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής.
- Ένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας αποστέλλεται με το τελικό ποσό της παραγγελίας μετά την παραλαβή (η οποία δεν είναι μια κατάθεση). Τα Προϊόντα είναι κατοχυρωμένα για 7 ημέρες.

Κάθε επικυρωμένη παραγγελία συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής.

Η μεταβίβαση της κυριότητας των προϊόντων που πωλούνται από το SPARTOO.GR και τους συνεργάτες του, προς όφελος του Πελάτη, θα πραγματοποιηθεί μόνο μετά την πλήρη και ορθή πληρωμή από τον τελευταίο, και αυτό ανεξάρτητα από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων. Η ρήτρα παρακράτησης της κυριότητας δεν αποκλείει τον κίνδυνο απώλειας ή φθοράς των αγαθών που θα είναι σε βάρος του Πελάτη από την παράδοση στο σπίτι του.

Ο Πελάτης οφείλει να επαληθεύσει την ακρίβεια της παραγγελίας και να αναφέρει τυχόν σφάλματα αμέσως.


7.2 : Πληρωμή

    Για τα Προϊόντα συνεργατών, ο Πελάτης πρέπει να συμβουλευτεί τους γενικούς όρους πώλησης του Συνεργάτη όσον αφορά τους τρόπους πληρωμής.
  • Πληρωμή με τραπεζική κάρτα
    Ο Πελάτης εισάγει τον αριθμό της τραπεζικής του κάρτας καθώς και την ημερομηνία λήξης της και τον κωδικό ασφαλείας (CVV).
    Τέλος, επικυρώνει την παραγγελία του πατώντας το κουμπί « Επιβεβαίωση ». Για να εξασφαλίσει την πληρωμή, σε ορισμένες περιπτώσεις, η επιβεβαίωση της πληρωμής γίνεται μόνο μετά την εισαγωγή ενός 3D-Secure κώδικα που παρέχεται από την τράπεζα. Ελέγχοντας το πεδίο Απομνημόνευση, ο Πελάτης συμφωνεί ότι ο αριθμός της τραπεζικής κάρτας του σχετίζεται με την ημερομηνία λήξης και τα στοιχεία αποθηκεύονται για μελλοντικές αγορές.
  • Πληρωμή με American Express
    Η κάρτα American Express γίνεται δεκτή στο SPARTOO.
    Δεν γίνονται δεκτές : κάρτες αποκλειστικά για αναλήψεις, οι χρεωστικές κάρτες (Electron, Maestro, Cirrus...), οι εικονικές κάρτες (e-cards) και οι προπληρωμένες.
  • Πληρωμή με αντικαταβολή
    Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει να πληρώσει κατά τη στιγμή της παράδοσης με επιπλέον χρέωση 5€, εκτός της περίπτωσης υπαναχώρησης, ποσό το οποίο δεν επιστρέφεται σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος. Η πληρωμή πρέπει να είναι σε μετρητά.
  • Paypal
    Σε κάθε κάτοχο ενός λογαριασμού PayPal, η πληρωμή γίνεται απευθείας,από το λογαριασμό αυτό, αναφέροντας απλώς τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον κωδικό πρόσβασης PayPal.
    Με αυτό τον τρόπο, οι οικονομικές πληροφορίες του Πελάτη δεν είναι κοινοποιούνται ποτέ στο SPARTOO.GR. Το PayPal κρυπτογραφεί και προστατεύει τον αριθμό της κάρτας σας μια για πάντα.
  • Πληρωμή με πιστωτικό
    Η πληρωμή με πιστωτικό είναι δυνατή. Ο Πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει στο Κουπόνι έκπτωσης το νούμερο της κάρτας. Εάν το ποσό της παραγγελίας υπερβαίνει το ποσό του πιστωτικού, ο Πελάτης πρέπει να ολοκληρώσει την πληρωμή με άλλoυς τρόπους. Εάν το ποσό της παραγγελίας είναι μικρότερο από το ποσό του πιστωτικού, ο Πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόλοιπο για επόμενη παραγγελία εντός της περιόδου ισχύος του πιστωτικού.


7.3 : Σφάλμα πληρωμής

Το SPARTOO.GR διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση ή την πραγματοποίηση παραγγελίας από Πελάτη που δεν έχει καταβάλλει ολόκληρο ή μέρος της πληρωμής προηγούμενης παραγγελίας ή με τον οποίο εκκρεμεί κίνδυνος απάτης.

Κάθε απόρριψη της τραπεζικής κάρτας, οποιαδήποτε απόρριψη πληρωμής, ή άρνηση της πληρωμής με αντικαταβολή, κάθε καταχρηστική ενέργεια με το Paypal μπορεί να οδηγήσει σε διαδικασία επικύρωσης από το SPARTOO.GR. Για όλες τις μη καταβολές πληρωμών, το SPARTOO.GR θα εφαρμόσει κυρώσεις και, επιπλέον, θα ορίσει τα έξοδα είσπραξης.



7.4 : Επιβεβαίωση πληρωμών

Το SPARTOO.GR ελέγχει όλες τις παραγγελίες που τοποθετούνται στο site του. Αυτός ο έλεγχος έχει σκοπό να προστατεύσει το SPARTOO.GR από καταχρηστικές πρακτικές : κλοπή ταυτότητας, απάτες πληρωμής. Οι υπηρεσίες του SPARTOO.GR ενδέχεται να ζητήσουν από τον Πελάτη, την προσκόμιση όλων των απαραίτητων διακαιολογητικών για την απεμπλοκή της παραγγελίας : φωτοτυπία της ταυτότητας ή του διαβατηρίου, λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος, κλπ…

Αν δεν αποσταλούν αυτά τα στοιχεία εντός 7 ημερών, η παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα.

Τυχόν προσκόμιση αναληθών δικαιολογητικών θα έχουν επίσης σαν αποτέλεσμα την ακύρωση της παραγγελίας.

Για παραγγελία Προϊόντων Συνεργατών οι συνεργάτες έχουν τις δικές τους απαιτήσεις, για τις οποίες το SPARTOO.GR δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο.



7.5 : Ασφάλεια πληρωμών

Για να εξασφαλίσει την ασφάλεια των πληρωμών, το SPARTOO.GR χρησιμοποιεί την υπηρεσία ασφαλούς πληρωμής. Αυτή η υπηρεσία ενσωματώνει το πρότυπο ασφάλειας SSL. Τα εμπιστευτικά δεδομένα (ο αριθμός της τραπεζικής κάρτας έως 16 ψηφία, η ημερομηνία λήξης και ο κωδικός ασφαλείας CVV) είναι τα απόρρητα στοιχεία που διαβιβάζονται άμεσα στον server της τράπεζας χωρίς να διέλθουν από τα φυσικά μέσα των servers του SPARTOO.GR. Όταν επικυρωθεί η παραγγελία, το αίτημα πληρωμής δρομολογείται σε πραγματικό χρόνο σχετικά στον διαχειριστή ασφαλούς πληρωμής. Αυτό στέλνει ένα αίτημα εξουσιοδότησης προς το δίκτυο της πιστωτικής κάρτας. Το σύστημα πληρωμών παρέχει ένα ηλεκτρονικό πιστοποιητικό που θα αποτελέσει απόδειξη του ποσού και την ημερομηνία της συναλλαγής.


8 Ταυτοποίηση

Ο Πελάτης ο οποίος έχει ήδη παραγγείλει στο SPARTOO.GR, μπορεί να διαλέξει ένα κωδικό πρόσβασης που θα του επιτρέψει, στις επόμενες παραγγελίες, να αποφύγει την εκ νέου συμπλήρωση της φόρμας που είναι απαραίτητη για την παραγγελία.
Ο εγγεγραμμένος πελάτης αναγνωρίζεται από την ιστοσελίδα ως πελάτης του SPARTOO.GR. Ο κωδικός πρόσβασης του πελάτη στο SPARTOO.GR είναι αυστηρά προσωπικός και απόρρητος.Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να κοινοποιείται ή να αποκαλύπτεται σε τρίτους.
Σε περίπτωση που ο πελάτης του SPARTOO.GR χάσει ή ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, οφείλει να ειδοποιήσει το συντομότερο δυνατό το SPARTOO.GR για να του αποσταλεί ένας νέος κωδικός ο οποίος και θα αντικαταστήσει πλήρως τον παλιό. Για να διευκολυνθεί η ταυτοποίηση του Πελάτη από την ταυτόχρονη προσκόμιση ηλεκτρονικής διεύθυνσης και συνθηματικού, ο Πελάτης εξουσιοδοτεί ρητά το SPARTOO.GR να εναποθέσει στο σκληρό δίσκο του πελάτη ένα φάκελο επονομαζόμενο « cookie » ο οποίος μοναδικό σκοπό έχει την εν λόγω ταυτοποίηση.


9 Αποστολή από το SPARTOO.GR

Για τα Προϊόντα συνεργατών, ο Πελάτης πρέπει να συμβουλεύεται τους γενικούς όρους πώλησης του Συνεργάτη, σχετικά με την πολιτική της αποστολής. Τα Προϊόντα συνεργατών δεν αποστέλλονται στην Κύπρο.
Ο χρόνος παράδοσης μετριέται πάντα σε εργάσιμες ημέρες και από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας (Σάββατο, Κυριακή και αργίες δεν λαμβάνονται υπόψη κατά τον υπολογισμό του χρόνου παράδοσης).Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού ή ανωτέρας βίας που θα καθυστερούσε την παραλαβή, το SPARTOO.GR δεν θεωρείται υπεύθυνο.


9.1.Ελλάδα

Παράδοση με την Γενική Ταχυδρομική
Παράδοση : 8-9 ημέρες.
Χρέωση παράδοσης : δωρεάν

Παράδοση με ( UPS Standard) :
Χρόνος: 7-9 ημέρες το αργότερο
Κόστος παράδοσης : 10€

Παράδοση με ( UPS Express) :
Παράδοση: σε 1-3 εργάσιμες ημέρες, 3 ημέρες το αργότερο. Οι παραγγελίες που τοποθετούνται πριν τις 2μμ. αποτέλλονται την ίδια ημέρα.
Χρέωση : 15€
Ο χρόνος παράδοσης με την UPS εξαρτάται από το ταχυδρομικό σας κωδικό και ενημερώνεστε σχετικά στη σελίδα πληρωμής.


9.2.Κύπρος

Παράδοση με Γενική Ταχυδρομική:
Παράδοση: σε 15 εργάσιμες ημέρες
Χρέωση : 7€

Παράδοση με ( UPS Express) :
Παράδοση: σε 6 εργάσιμες ημέρες.
Χρέωση : 20 €
Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τον ταχυδρομικό σας κωδικό και ενημερώνεστε σχετικά στη σελίδα πληρωμής.


10 Επιστροφή

Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το site του SPARTOO.GR μπορούν να επιστραφούν αν ο πελάτης δεν θέλει να κρατήσει ένα προϊόν για τους νόμιμους λόγους : το προϊόν δεν αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος,δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, κλπ…. Τα προϊόντα του SPARTOO.GR μπορούν να αντικατασταθούν ή να επιστραφούν στο ποσό της αξίας τους (δωρεάν επιστροφή δείτε την παράγραφο 10.1). Σε περίπτωση αλλαγής, αν η τιμή είναι υψηλότερη, η αλλαγή θα πραγματοποιηθεί μετά την παραλαβή της συμπληρωματικής πληρωμής.
Τα προϊόντα Συνεργατών θα πρέπει να επιστραφoύν μόνο (οι ειδικές συνθήκες για κάθε πωλητή βρίσκονται στο αρχείο του προϊόντος).
Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά :
-Το(α) προϊόν(τα) δεν πρέπει να φορεθεί(ούν) σε εξωτρικό χώρο. Το(α)προϊόν(τα) πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση,
-Το(α) προϊόν(τα) που επιστρέφεται(ονται) πρέπει να ανταποκρίνονται στο(α) προϊόν(τα) που παραδόθηκε(αν),
-Το(α) προϊόν(τα) πρέπει να επιστραφεί(ούν) στο κουτί τους χωρίς αυτό να έχει υποστεί φθορές (το κουτί δεν θα πρέπει να έχει κολληθεί), το πακέτο στο οποίο θα τοποθετηθεί το προϊόν θα πρέπει να είναι σωστά κλεισμένο,
-Το(α) προϊόν(τα) θα πρέπει να επιστραφεί(ούν) εντός 30 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.
- Οι άδειες συσκευασίες είναι αιτία για άρνηση κάθε αλλαγής ή επιστροφής,
- Ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία επιστροφής.

Κάθε πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται στην ιστοσελίδα του SPARTOO.GR. Αυτό θα πρέπει να το πράξει εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας από τον ίδιο ή από τρίτους που ενεργούν με εντολή του. Πρέπει να έχει οπωσδήποτε αποσταλεί με e-mail ή με κούριερ μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, ενδεχομένως μέσω της ακόλουθης συμπληρωμένης φόρμας:
Υπόψιν του SPARTOO, 16 rue Henri Barbusse, 38100 Grenoble, France στο adriana@spartoo.gr
Από αυτή την στιγμή σας ειδοποιώ για την αποχώρησή μου από τη σύμβαση για την πώληση του/των ακόλουθων :
Αριθμός του/των προϊόντων :
Αριθμός παραγγελίας :
Η παραγγελία έγινε στις .... .. και παραλήφθηκε στις.....
Επίθετο του καταναλωτή :
Διεύθυνση του καταναλωτή :
Έγινε στις
Υπογραφή (αν αυτό έγινε γραπτά στο χαρτί)

Ο πελάτης στη συνέχεια θα μπορεί να επιστρέψει το σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία (ένας έλεγχος θα πραγματοποιηθεί), συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής (εξαιρουμένων των πρόσθετων εξόδων που προκύπτουν από το γεγονός ότι ο πελάτης έχει επιλέξει, εάν είναι απαραίτητο, ένα είδος παράδοσης άλλο από το συγκεκριμένο τρόπο παράδοσης που προσφέρεται από το SPARTOO.GR). Τα έξοδα επιστροφής είναι στον πελάτη. Αυτή η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του εντύπου υπαναχώρησης.


10.1 : Τα μέσα για να κάνετε μία επιστροφή είναι τα ακόλουθα :

- Ελλάδα : δωρεάν επιστροφή από την UPS. Για όλους τους υπόλοιπους τρόπους επιστροφής χρεώνεται ο πελάτης.
-Κύπρος : δωρεάν επιστροφή με την UPS. Για όλους τους υπόλοιπους τρόπους επιστροφής χρεώνεται ο πελάτης.

Για τα προϊόντα Συνεργατών, οι προϋποθέσεις του κάθε πωλητή βρίσκονται στην σελίδα του προϊόντος.


10.2 : Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη :

Βήμα 1 : Λογαριασμός πελάτη
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Spartoo.gr χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και τον κωδικό πρόσβασης και πηγαίνετε στον τομέα « οι επιστροφές μου » για να συμπληρώσετε την φόρμα αίτησης επιστροφής.

Βήμα 2 : Ετικέτα επιστροφής
-Εάν η επιστροφή είναι δωρεάν και προσφέρεται από το SPARTOO.GR : θα παραλάβετε ένα e-mail με ένα σύνδεσμο που σας επιτρέπει να εκτυπώσετε την ετικέτα επιστροφής.
-Εάν η επιστροφή είναι με έξοδα του πελάτη: θα παραλάβετε ένα e-mail με την διεύθυνση της επιστροφής στην οποία πρέπει να ξαναστείλετε το προϊόν.

Βήμα 3 : Παράδοση του πακέτου στον μεταφορέα
Ο πελάτης παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που έχει επιλεγεί στην περίπτωση της δωρεάν επιστροφής.
Ο πελάτης παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα της επιλογής του σε περίπτωση επιστροφής με έξοδα δικά του.
Κρατήστε την απόδειξη της παράδοσης του πακέτου για κάθε περίπτωση μεταγενέστερης αμφισβήτησης.
Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 7 έως 10 εργάσιμες ημέρες.


11 Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δεν παραδόθηκαν από τις υπηρεσίες αποστολής

11.1 : Επιστροφή με την ένδειξη: "ΆΓΝΩΣΤΟΣ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ":

Πρόκειται για δέματα που επιστράφηκαν καθώς η μεταφορική υπηρεσία δεν βρήκε τον παραλήπτη στην αναφερόμενη διεύθυνση.Μετά την παραλαβή και αποδοχή του δέματος από τις υπηρεσίες μας, το SPARTOO.GR, θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία εφόσον το προϊόν είναι ακόμη διαθέσιμο, ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον η πληρωμή έχει γίνει, κατ' επιλογή του πελάτη.
Tο SPARTOO.GR διατηρεί το δικαίωμα να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων κι όχι στην επανάληψη αποστολής της παραγγελίας, στην περίπτωση επανειλημμένων επιστροφών με την ένδειξη "ΆΓΝΩΣΤΟΣ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ".


11.2 : Επιστροφές για δέματα με την ένδειξη "ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΘΗΚΕ":

Πρόκειται για δέματα, τα οποία οι παραλήπτες δεν αναζήτησαν μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του δέματος από τις υπηρεσίες μας, το SPARTOO.GR θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία εφόσον το προϊόν είναι ακόμη διαθέσιμο, ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον η πληρωμή έχει γίνει, κατ' επιλογή του πελάτη. Tο SPARTOO.GR διατηρεί το δικαίωμα να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων κι όχι στην επανάληψη αποστολής της παραγγελίας, στην περίπτωση επανειλημμένων επιστροφών με την ένδειξη "ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΘΗΚΕ".


11.3 : Επιστροφές με την ένδειξη "ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ":

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από το SPARTOO.GR, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα στην "ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ» του SPARTOO.GR.

Σε περίπτωση επιστροφής του δέματος με τις ενδείξεις "ΆΓΝΩΣΤΟΣ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ", "ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΘΗΚΕ" ή "ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ" το SPARTOO.GR δεν εγγυάται την κράτηση των προϊόντων που παραγγέλθηκαν και ενδέχεται να προχωρήσει σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας εάν το ή τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα.

Για τα προϊόντα Συνεργατών, ο πελάτης θα πρέπει να διαβάσει τους αντίστοιχους όρους για κάθε πωλητή.


12 Ευθύνη

Για όλα τα στάδια πρόσβασης στην ιστοσελίδα, πλοήγησης, συμπλήρωσης φορμών, παραγγελίας, αποστολής ή κάθε άλλης υπηρεσίας, η εταιρία SPARTOO.GR φέρει μόνο υποχρέωση καταβολής προσπάθειας. Συνεπώς, το SPARTOO.GR δε φέρει καμία ευθύνη για κάθε φθορά ή ζημία που προήλθε από τη χρήση του διαδικτύου, και που είναι ξένες ως προς την επιμέλεια και προσοχή του SPARTOO.GR. Ειδικότερα, η SPARTOO.GR δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε παρεμβολή στην παροχή της υπηρεσίας, ή κάθε κακόβουλη εξωτερική παρεμβολή ή παρουσία ιού. Επίσης, κάθε συμβάν που χαρακτηρίζεται ως ανωτέρα βία υπό την έννοια που της προσδίδεται από τη νομολογία του Ακυρωτικού Δικαστηρίου της Γαλλίας, απαλλάσσει ολοκληρωτικά την SPARTOO.GR από κάθε ευθύνη. Οι πελάτες καλύπτονται από τις εγγυήσεις που δίνονται από τις εταιρίες κατασκευής που προβάλλονται στην ιστοσελίδα.

13 Πνευματικά δικαιώματα

Όλα τα στοιχεία της ιστοσελίδας SPARTOO, οπτικά ή ηχητικά, συμπεριλαμβανομένης και της υποκείμενης τεχνολογίας, προστατεύονται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων, από σήματα ή διπλώματα ευρεσιτεχνίας.
Αποτελούν αποκλειστική ιδιοκτησία της SPARTOO.
Κάθε υπερκειμενική ζεύξη που παραπέμπει στην ιστοσελίδα της SPATROO χρησιμοποιώντας κυρίως την τεχνική του framing, του deep-linking, του in-line linking ή κάθε άλλης τεχνικής βαθιάς ζεύξης, απαγορεύεται ρητά σε κάθε περίπτωση.
Σε κάθε περίπτωση, κάθε ζεύξη, έστω και σιωπηρά επιτρεπόμενη, πρέπει να αφαιρείται μετά από απλή αίτηση της SPARTOO.GR.


14 Ονομαστικά δεδομένα

14.1 : Συλλογή προσωπικών δεδομένων

Κατά τη δημιουργία λογαριασμού πελάτη και παραγγελιών στην ιστοσελίδα spartoo.gr, η εταιρεία SPARTOO συλλέγει προσωπικά δεδομένα. Ο υπεύθυνος για τη συλλογή των δεδομένων είναι η εταιρεία SPARTOO SAS, απλοποιημένη ανώνυμη εταιρεία εγγεγραμμένη στο Εμπορικό και Εταιρικό Επιμελητήριο της Grenoble με αριθμό 489 895 821, του οποίου η έδρα βρίσκεται στο 16 rue Henri Barbusse 38100 Grenoble – Γαλλία. Το SPARTOO έχει δηλώσει στο CNIL (Γαλλικός Οργανισμός Προστασίας Δεδομένων) την προστασία των προσωπικών δεδομένων των Πελατών και την καταπολέμηση της απάτης : δήλωση n°1182432.

Ο όρος « προσωπικά δεδομένα » αναφέρεται σε όλα τα δεδομένα που επιτρέπουν την ταυτοποίηση ενός ατόμου, πράγμα που αντιστοιχεί στο επώνυμο, το όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου, την ημερομηνία γέννησης, την ηλεκτρονική διεύθυνση, τη φυσική διεύθυνση καθώς και όλες τις πληροφορίες που ο χρήστης επιλέγει να δώσει στο SPARTOO.GR και που τον αφορούν.

Για να καταπολεμηθούν απόπειρες καταχρηστικών πράξεων που περιγράφονται παρακάτω (σημεία 2 και 3), η SPARTOO.GR μπορεί να κρατήσει τις πληροφορίες που αφορούν στις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στο site, εκ των οποίων ένα μέρος του αριθμού και την ημερομηνία λήξης της τραπεζικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε στη συναλλαγή.


14.2 : Σκοποί της συλλογής προσωπικών δεδομένων

Οι πληροφορίες προσωπικού χαρακτήρα συλλέγονται για να ανταποκριθούν σε έναν από τους παρακάτω σκοπούς :
-τη διαχείριση των παραγγελιών στο Site,
-τη δημιουργία εμπορικών στατιστικών, την πραγματοποίηση ερευνών αγοράς και αγοραστικών συμπεριφορών,
-τη σύναψη και διαχείριση αρχείων, πράγμα που συμπεριλαμβάνει κυρίως τεχνικής φύσεως διαδικασίες όπως τυποποίηση, εμπλουτισμό και την αντιγραφή,
-την πραγματοποίηση διαδικασιών που αφορούν τη διαχείριση των πελατών,
-την επιλογή πελατών για την πραγματοποίηση ερευνών και ενεργειών προώθησης,
-την αποστολή προσκλήσεων και μηνυμάτων προώθησης εκ μέρους της SPARTOO.GR. Ο Πελάτης μπορεί να διαγραφεί οποιαδήποτε στιγμή από τις προσφορές αυτές πατώντας το σύνδεσμο που έχει δημιουργηθεί για το σκοπό αυτό στο κάτω μέρος των εν λόγω ηλεκτρονικών μηνυμάτων.
-την τήρηση των νομικών μας υποχρεώσεων.
-την πάταξη καταχρηστικών πρακτικών


14.3 : Αποδοχείς της συλλογής δεδομένων

Μόνο η εταιρία και οι επιχειρήσεις που έχουν συνάψει συμβόλαιο μαζί της για την επεξεργασία των παραγγελιών σας έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που μας δίνετε. Οι κατηγορίες των εργαζομένων που θα έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα μέσα στη SPARTOO, και στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους, είναι το εμπορικό τμήμα, η διοίκηση, το τεχνικό τμήμα και οι υπηρεσίες ελέγχου (ελεγκτής, υπηρεσίες εσωτερικού ελέγχου, κλπ...)

Εν δυνάμει αποδοχείς των προσωπικών σας δεδομένων είναι οι δημόσιοι οργανισμοί, αποκλειστικά για τη διεκπεραίωση των νομικών μας υποχρεώσεων, οι δικαστικοί υπάλληλοι, οι υπουργικοί νομικοί υπάλληλοι και εταιρίες είσπραξης οφειλών.

Έχουν παρθεί όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα για να διασφαλιστούν τα προσωπικά δεδομένα και κυρίως να αποφευχθούν παρατυπίες, ζημίες ή μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση από τρίτα άτομα.

Η εταιρεία SPARTOO διατηρεί το δικαίωμα να διαχειριστεί τα δεδομένα για εμπορικούς σκοπούς που θα συλλέγονται στο site εάν ο Πελάτης επιλέγει το κουτί « επιθυμώ να λαμβάνω προσφορές από συνεργάτες του Spartoo ».
Η εταιρεία SPARTOO ενδέχεται να μεταφέρει για το λόγο αυτό τα δεδομένα σε ξένες εταιρείες. Δεσμεύεται επομένως να μην παραχωρήσει τα δεδομένα αυτά παρά μόνο σε ξένες εταιρείες που διαθέτουν το ίδιο επίπεδο προστασίας δεδομένων που ισχύουν στη Γαλλία και την Ευρωπαϊκή Ένωση.


14.4 : Φύλαξη προσωπικών δεδομένων

Τα δεδομένα που συλλέγουμε φυλάσσονται για πέντε χρόνια μετρώντας από την τελευταία συναλλαγή που πραγματοποιήθηκε στο site ή από την τελευταία ενημέρωση του λογαριασμού, εκτός από μη σωστούς αριθμούς των τραπεζικών καρτών και ημερομηνίες λήξης τους, που αποθηκεύονται για διάστημα δεκατριών μηνών για την καταπολέμηση της απάτης και της Υπηρεσίας Premium. Σε περίπτωση αποδοχής από πλευρά του Πελάτη που επέλεξε το κουτάκι « Απομνημόνευση », το SPARTOO επιτρέπεται να κρατήσει τα στοιχεία της τράπεζας για την απλοποίηση μελλοντικών συναλλαγών. Αυτά τα δεδμένα φυλάσσονται για δεκατρείς μήνες από την τελευταία συναλλαγή ή την τελευταία ενημέρωση.
Ελλείψει νέας συναλλαγής ή ενημέρωσης του λογαριασμού Πελάτη για διάρκεια πέντε ετών, τα δεδομένα του Πελάτη θα διαγράφονται αυτόματα.
Το κρυπτογραφημένο CVV διαγράφεται μετά από κάθε επιτυχώς ολοκληρωμένη συναλλαγή.


14.5 : Cookies

Το SPARTOO μετράει τον αριθμό των σελίδων που επισκεφτήκατε καθώς και τον αριθμό των επισκέψεων στο site και τη συχνότητα των επισκέψεων, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία των « cookies ».
Ένα cookie επιτρέπει την ταυτοποίησή του Πελάτη. Αποθηκεύει πληροφορίες σχετικά με την πλοήγηση στον υπολογιστή του Πελάτη στο site spartoo.gr (τις σελίδες που επισκεφτήκατε, την ημέρα και την ώρα της επίσκεψης, κτλ.) και τις οποίες μπορούμε να διαβάσουμε κατά τις επόμενες επισκέψεις σας.
Τα δεδομένα που συλλέγονται από τα cookies, αποσκοπούν αποκλειστικά και μόνο για εσωτερικούς σκοπούς και δεν γνωστοποιούνται σε τρίτους.

Η χρήση των cookies, των δικών σας ή τρίτων, που δεν είναι απαραίτητα για τη χρήση του site, απαιτεί τη ρητή συγκατάθεση από την πλευρά του Πελάτη. Μπορείτε να εκφράσετε την συγκατάθεσή σας ή την αντίθεσή σας στη χρήση των cookies από τον browser σας ρυθμίζοντας τον κατάλληλα.

Ορισμένα cookies που ονομάζονται "διαφημιστικά cookies" μάς επιτρέπουν να παρακολουθήσουμε την πλοήγησή σας και να καταγράψουμε τα προϊόντα που είδατε. Κατόπιν, σε διάστημα το πολύ 90 ημερών θα σας παρουσιάσουμε διαφημιστικά σε σχέση ή όχι με το περιεχόμενο της προηγούμενης πλοήγησης. Τα cookies συνδέονται με το προφίλ του Πελάτη (χωρίς να χρειάζεται ταυτοποίηση).


14.6 : Δικαίωμα πρόσβασης και μετατροπής

Όταν ο Πελάτης παρέχει προσωπικά δεδομένα, δίνει ρητά συγκατάθεση για τη συλλογή και χρήση των προσωπικών δεδομένων.

Σύμφωνα με το νόμο, ο Πελάτης έχει δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης, εξακρίβωσης και ενίοτε ένστασης σε σχέση με τα προσωπικά δεδομένα, δικαιώματα τα οποία μπορεί να ασκήσει απευθυνόμενος :
μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση : cnil@spartoo.gr
με επιστολή στη SPARTOO SAS, 16 rue Henri Barbusse 38100 Grenoble - Γαλλία
Για νομικούς λόγους, ο Πελάτης μπορεί να αντιταχθεί στην επεξεργασία των δεδομένων που τον αφορούν.

Όσον αφορά τη διαφήμιση των cookies, εάν ο Πελάτης δεν επιθυμεί να την λαμβάνει, μπορεί να επιλέξει τον ακόλουθο σύνδεσμο :
Απενεργοποίηση των διαφημιστικών cookies από το προφίλ μου


14.7 : Συγκατάθεση

Ο Πελάτης δεσμεύεται από πλευρά του, να τηρήσει τη συγκατάθεσή για τη συλλογή και χρήση των προσωπικών δεδομένων από το SPARTOO, να μην δημοσιοποιήσει τα δεδομένα του και να τα κρατήσει για προσωπική χρήση. Η εταιρεία SPARTOO διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί στον πελάτη την γνωστοποίηση των δεδομένων, μετά από αίτημα του Πελάτη για διαγραφή τους.


15 Διαγωνισμοί

Κάθε διαγωνισμός διαθέτει κανονισμούς οι οποίοι εκτίθενται στο site. Οι διαγωνισμοί που οργανώνονται από την SPARTOO είναι ελεύθεροι και μπορεί να δηλωθεί συμμετοχή χωρίς καμία υποχρέωση αγοράς. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι κάτοικοι της χώρας της οποίας στον διαγωνισμό θα πάρουν μέρος, και θα έχουν διαβάσει και αποδεχτεί τον κανονισμό του διαγωνισμού. Οι νικητές των Διαγωνισμών ειδοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Λαμβάνουν το βραβείο τους υπό τη μορφή εκπτωτικού κουπονιού ή δωροεπιταγής SPARTOO.GR. Οι τρόποι διάθεσης και η διάρκεια ισχύς των βραβείων αναγράφονται στον κανονισμό.
Το SPARTOO διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει, να αναβάλει ή να ακυρώσει ένα Διαγωνισμό και δε φέρει καμία ευθύνη για οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να προκύψει κατά τη διεξαγωγή του.
Ενστάσεις, επιστροφές χρημάτων και άλλοι όροι διευκρινίζονται στον κανονισμό του Διαγωνισμού. Κάθε κατάχρηση ή απόπειρα κατάχρησης με στόχο την αδικαιολόγητη είσπραξη ενός δώρου, δύναται να επιφέρει ποινικές διώξεις.


16 Ιδιωτικές πωλήσεις

Τα προϊόντα που πωλούνται στις "ιδιωτικές πωλήσεις του SPARTOO.GR" είναι διαθέσιμα σε εκείνους που πληρούν τουλάχιστον τρεις από τις ακόλουθες προϋποθέσεις :
- Είναι πελάτης του SPARTOO.GR έχοντας λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας με έγκυρη διεύθυνση e-mail και κωδικό πρόσβασης
- Έχει λάβει πρόσκληση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του λογαριασμού
- Έχει λάβει τουλάχιστον ένα email από το SPARTOO.GR


17 Υπηρεσία Premium

Το Spartoo.gr προτείνει στους πελάτες του την Υπηρεσία Premium.
Η υπηρεσία Premium είναι μια ετήσια επί πληρωμή υπηρεσία διάρκειας 12 μηνών από την στιγμή της εγγραφής. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να συνεχίσει να χρησιμοποιεί την υπηρεσία μετά τη λήξη των 12 μηνών, μπορεί να την ανανεώσει στο site για ακόμη 12 μήνες πληρώνοντας εκ νέου τη συνδρομή.
Τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας Premium δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνεταιρικά προϊόντα, μάρκες με την ένδειξη "Προϊόντα συνεργατών".
Τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας Premium για την Ελλάδα και την Κύπρο είναι τα εξής:


- 10% άμεση έκπτωση σε μη εκπτωτικά προϊόντα.
- 5% άμεση έκπτωση σε όλα τα εκπτωτικά προϊόντα κατά την περίοδο των εκπτώσεων.
- Δωρεάν παράδοση από την Γενική Ταχυδρομική, Δωρεάν Express Αποστολή από την UPS μέσα σε 1 ημέρα για παραγγελίες που δόθηκαν πριν από τις 2 μ.μ.
- Πληρωμή σε 3 δόσεις χωρίς έξοδα (προσωρινά μη διαθέσιμο)
- Αποκλειστικές προσφορές : πρόσθετες εκπτώσεις κατά τη διάρκεια των ημερών που προορίζονται για πελάτες Premium.


    Όροι χρήσης των προσφορών:
    - Όροι χρήσης του 10% : αυτή η προσφορά δεν ισχύει σε προϊόντα που έχουν ήδη έκπτωση και δεν ισχύει σε προϊόντα και μάρκες που δεν αναφέρονται στην προσφορά. (δείτε τις προϋποθέσεις για τις τρέχουσες προσφορές). Αυτή η έκπτωση ισχύει μόνο για τα προϊόντα χωρίς προσφορές στην ιστοσελίδα.
    - Όροι χρήσης του 5% : αυτή η προσφορά μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εκπτωτικά προϊόντα κατά την περίοδο των εκπτώσεων.
    Δεν είναι συμψηφιζόμενη με άλλες προσφορές που η έκπτωση της αναγραφόμενης τιμής στην ιστοσελίδα εμφανίζεται κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Η έκπτωση αυτή ισχύει μόνο για εκπτωτικά προϊόντα.

18 Δωροεπιταγές και εκπτώσεις

Οι δωροεπιταγές ή οι προσφορές παρουσιάζονται με τη μορφή εκπτωτικών κουπονιών και διαθέτουν έναν κωδικό μοναδικό. Οι δωροεπιταγές και οι προσφορές δεν μπορούν να επιστραφούν ως χρήματα, σε κάθε αγορά μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία μόνο δωροεπιταγή και ένα μόνο κουπόνι για προϊόντα που δεν έχουν ήδη έκπτωση. Τα προϊόντα που αγοράζονται με κουπόνια ή δωροεπιταγές μπορούν, ωστόσο, να αντικατασταθούν εάν δεν σας ικανοποιούν. Η δωροεπιταγή ή το κουπόνι, θα πιστωθεί στον λογαριασμό σας στο site και θα χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια της περιόδου ισχύος τους.
Δεν είναι συμψηφιζόμενα με άλλες προσφορές ή με εκπτωτικά κουπόνια.
Εκτός από τα προϊόντα συνεργατών


19 Εγγύηση χαμηλότερης τιμής

Εάν μετά την αγορά ενός προϊόντος από την ιστοσελίδα μας, ο πελάτης βρει χαμηλότερη τιμή, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, σε κάποιο άλλο site με σύστημα on-line πληρωμής, το SPARTOO.GR θα σας επιστρέψει 2 φορές τη διαφορά της τιμής.

Η επιστροφή της διπλάσιας διαφοράς της τιμής υπόκειται στις ακόλουθες προϋποθέσεις :
- Η τιμή που αναφέρεται ως μικρότερη θα πρέπει να περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής,
- Η τιμή που αναφέρεται ως μικρότερη δεν θα πρέπει να αφορά προϊόντα προσφοράς ή ειδικής έκπτωσης και,
- Οι προϋποθέσεις παράδοσης πρέπει να είναι ίδιες (τα προϊόντα και τα νούμερα να είναι άμεσα διαθέσιμα, η αποστολή των προϊόντων να γίνεται άμεσα, να υπάρχει δωρεάν αποστολή και επιστροφή στο site)και,
- Τα στοιχεία πρέπει να είναι τα ίδια : καινούριο προϊόν, ίδια μάρκα, ίδιο μοντέλο, ίδιο υλικό, ίδιο χρώμα και,
- Το μοντέλο θα πρέπει να είναι διαθέσιμο στο site στο οποίο προσφέρεται με χαμηλότερη τιμή, στο ίδιο μέγεθος και χρώμα με αυτό που έχει αγοραστεί από τον πελάτη και,
- Η πώληση θα πρέπει να γίνεται από ελληνικό site σε ευρώ και,
- Η πληρωμή θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί μέσω ενός συστήματος online πληρωμών και,
- Η προσφορά περιορίζεται σε μια επιστροφή ανά άτομο και ανά είδος που αγοράστηκε από το Spartoo.gr

Εξαιρούνται από την Εγγύηση χαμηλής τιμής:
- προϊόντα από προηγούμενες συλλογές, ή με έκπτωση
- προϊόντα που πωλούνται σε ιστοσελίδες δημοπρασιών, μικρές αγγελίες, σε πορτφόλιο ή πορτφόλιο ιδιωτικών πωλήσεων
- προϊόντα που πωλούνται και αποστέλλονται από τους συνεργάτες μας
- παραδόσεις εκτός Ελλάδος

Η διαδικασία Εγγύησης χαμηλότερης τιμής
Εντός 5 ημερών από την αγορά, ο πελάτης πρέπει να αποστείλει την αίτησή του στο Spartoo χρησιμοποιώντας τη φόρμα αναφοράς χαμηλότερης τιμής μέσα από τη σελίδα του προϊόντος, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία :
- Ένδειξη στο μήνυμα του αριθμού της παραγγελίας στο SPARTOO.GR
- Τη διεύθυνση URL του προϊόντος στο site που το πουλάει φθηνότερα και το URL του υπό εξέταση προϊόντος spartoo.
Εάν πληρούνται όλες οι ανωτέρω προϋποθέσεις, και μετά τη λήξη της προθεσμίας της νόμιμης υπαναχώρησης και της επιβεβαίωσης από τον πελάτη που διατηρεί το εν λόγω προϊόν, το SPARTOO.GR θα επιστρέψει στον πελάτη 2 φορές τη διαφορά της τιμής.
Η επιστροφή θα γίνει στο λογαριασμό του πελάτη με μια μέθοδο πληρωμής που επιλέγεται από το Spartoo. Θα πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών.


20 Μεσολάβηση

Εάν προκύψει διαφωνία, κάθε πελάτης μπορεί να στείλει ένα γραπτό αίτημα προς το SPARTOO.GR, το οποίο θα κάνει το καλύτερο για να την λύσει. Αν η φιλική προσπάθεια επίλυσης αποτύχει, θα πρέπει να υποβληθεί αίτηση σε ένα διαμεσολαβητή εντός ενός έτους από την φιλική καταγγελία. Ο πελάτης μπορεί να εισέλθει στην επόμενη πλατφόρμα της «επίλυσης διαφορών» για την επίλυση διαφορών : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=GR"

21 Εγγύηση

Για την Ελλάδα και την Κύπρο, η νομική εγγύηση συμμόρφωσης ισχύει για την παραλαβή του προϊόντος για μια περίοδο δύο ετών, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την ανακάλυψή του για την έλλειψη συμμόρφωσης για την Ελλάδα, εντός 2 μηνών από την ανακάλυψη της έλλειψης συμμόρφωσης για την Κύπρο.

Για τις δύο αυτές χώρες, το SPARTOO.GR πρέπει να φέρει τους πρώτους 6 μήνες την απόδειξη της απουσίας της μη συμμόρφωσης, τότε ο πελάτης θα πρέπει να φέρει την απόδειξη της έλλειψης συμμόρφωσης εντός 18 μηνών.

Η εγγύηση της συμμόρφωσης δεν ισχύει σε περίπτωση αλλαγών στο προϊόν, στην περίπτωση της φυσιολογικής φθοράς, κακής χρήσης του προϊόντος, μη συμμόρφωσης με τους κανόνες συντήρησης του προϊόντος και για ζημίες που προκαλούνται κατά τη μεταφορά ή την αποθήκευση του προϊόντος.

Η αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος θα είναι δωρεάν, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα μόνο εκτός αν αυτό είναι δυσανάλογο σε σχέση με τη ζημία ή αν αυτό είναι αδύνατο. Αν δεν γίνεται, το SPARTOO.GR θα προχωρήσει χωρίς χρέωση εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος (για την Ελλάδα), σε πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων, όπως ισχύει.
Το εν λόγω προϊόν πρέπει να έχει παραγγελθεί στο site του SPARTOO.GR να έχει επιστραφεί στην αρχική συσκευασία.
Κάθε αίτηση πρέπει να αποσταλεί στην παρακάτω διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου : aftersalesservice@spartoo.gr.


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΜΑΡΚΕΣ | ΤΣΆΝΤΕΣ | ΑΞΕΣΟΥΑΡ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΓΕΘΗ | ΤΑΣΕΙΣ | ΠΡΟΣΦΟΡΆ STUDENTS
Η εταιρεία SPARTOO | Συχνές Ερωτήσεις | Τα συν | ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ | *Όροι των προσφορών σε ισχύ | Marketplace | Προστασία δεδομένων | Επικοινωνία

Spartoo FR
Spartoo UK
Spartoo IT
Spartoo ES
Spartoo DE
Spartoo BE2
Spartoo BE
Spartoo LU
Spartoo CH
Spartoo AT
Spartoo BG
Spartoo GR
Spartoo CY
Spartoo CZ
Spartoo DK
Spartoo EE
Spartoo FI
Spartoo HU
Spartoo IE
Spartoo LV
Spartoo LT
Spartoo MT
Spartoo HR
Spartoo NL
Spartoo PL
Spartoo PT
Spartoo RO
Spartoo SK
Spartoo SI
Spartoo SE
Spartoo TR
Spartoo CN
TOOPOST

Spartoo.gr 4.7 / 5 από 198 σχόλια Trustpilot