Το Spartoo χρησιμοποιεί cookies. Κάνοντας την πλοήγησης σας στο site, αποδέχεστε την χρήση τους.

Συχνές Ερωτήσεις: Ρωτάτε, απαντάμε:

Πώς να παραγγείλετε;

Επιλέξτε τα μοντέλα που σας αρέσουν : Το Spartoo.gr σας προτείνει διαφορετικούς τρόπους αναζήτησης :
  • Γρήγορη επιλογή μοντέλων, σύμφωνα με τα κριτήρια σας: Εισάγετε τις λέξεις-κλειδιά της αναζήτησής σας (χρώμα, μέγεθος, τιμή...) ή επιλέξτε τα φίλτρα που σας προσφέρουμε.
  • Αναζήτηση με δυο τρόπους :
    Επισκεφθείτε τη σελίδα με το στυλ σας: ανακαλύψτε τις μάρκες που σας ταιριάζουν.
    Επιλέξτε την αγαπημένη σας μάρκα : ανακαλύψτε τα top μοντέλα της στιγμής στη σελίδα κάθε μάρκας. Τop 5 πωλήσεων :Ανακαλύψτε τα 5 προϊόντα που πωλούνται περισσότερο στο Spartoo.gr για κάθε στυλ και κάθε μάρκα.
  • Καταλήξατε;
    Επιλέξτε το μέγεθος σας στη σελίδα του προϊόντος, στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Προσθήκη" για να το βάλετε στο καλάθι σας. Μόλις τελειώσετε τα ψώνια σας, κάντε κλικ στο κουμπί "Κάντε παραγγελία" και καταχωρήστε την, ακολουθώντας τα τέσσερα βήματα της σελίδας πληρωμής:
    Εάν δεν είστε συνδεδεμένοι θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε με το email σας και τον κωδικό πρόσβασης. Εάν δεν έχετε λογαριασμό πελάτη, θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε.
    Πληροφορίες αποστολής: Δείτε το περιεχόμενο της παραγγελίας σας και την ταχυδρομική σας διεύθυνση.
    Πληροφορίες πληρωμής: Επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής και τον τρόπο παράδοσης με τη διεύθυνση αποστολής.
    Επιβεβαίωση: Επικυρώστε την πληρωμή.
    Τέλος: Η διαδικασία έχει πλέον ολοκληρωθεί. Σύντομα θα λάβετε ένα e-mail με τον αριθμό παραγγελίας και το περιεχόμενό της .

Πως μπορώ να ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Αφού επικυρώσετε την παραγγελία σας, το Spartoo.gr θα σας στείλει ένα ηλεκτρονικό μήνυμα με τον αριθμό της παραγγελίας σας. Παρακολουθήστε ανά πάσα στιγμή την πρόοδο της παραγγελίας σας πηγαίνοντας στον τομέα Οι παραγγελίες μου του λογαριασμού σας Spartoo.gr. Θα σας ενημερώνουμε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το δέμα σας.

Πώς μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για ν' αποκτήσετε πρόσβαση στις επιλογές τροποποίησης ή ακύρωσης της παραγγελίας σας, κάντε κλικ εδώ. Μπορείτε να τροποποιήσετε τη διεύθυνση παράδοσης, τα νούμερα των προϊόντων σας ή ν' ακυρώσετε την παραγγελία σας, εάν η τελευταία βρίσκεται "εν αναμονή προετοιμασίας".
Εάν η παραγγελία σας είναι σε "στάδιο προετοιμασίας" δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης. Μπορείτε ωστόσο, να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης σε περίπτωση που μπορεί να γίνει ακύρωση. Εάν η "παραγγελία έχει αποσταλεί", δε θα είναι δυνατή καμία τροποποίηση ή ακύρωση.
Σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται στην ιστοσελίδα Spartoo. Μπορείτε να ανατρέξετε στους ΓΟΠ για να ενημερωθείτε σχετικά με τις τροποποιήσεις.

Τι είναι ο λογαριασμός SPARTOO.GR;

  • Ο λογαριασμός σας στο Spartoo.gr μας επιτρέπει να έχουμε τις απαραίτητες πληροφορίες για την επεξεργασία των παραγγελιών σας. Έχετε απόλυτη ελευθερία στα προσωπικά σας δεδομένα: τροποποιήστε τα στο λογαριασμό σας ή ζητήστε τη διαγραφή τους στέλνοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στο cnil@spartoo.com
  • Μπείτε στο λογαριασμό σας για:
    Δείτε και να τροποποιήστε τις πληροφορίες
    Δείτε και να τροποποιήστε τη διεύθυνση αποστολής
    Αλλάξτε τον κωδικό πρόσβασης
    Παρακολουθήστε τα newsletter
    Παρακολουθήστε το λογαριασμό προσκλήσεων
    Παρακολουθήστε το λογαριασμό δωροεπιταγών
  • Από το λογαριασμό σας Spartoo.gr μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε την εξέλιξη των παραγγελιών και των επιστροφών σας online.
  • Μπορείτε να συμμετέχετε σε όλους τους τομείς του Spartoo.gr: προσκλήσεις, γνώμες, σχόλια πελατών, κτλ...

Πως δημιουργώ το λογαριασμό μου στο Spartoo.gr;

Για να ανοίξετε λογαριασμό:
Πατήστε στο πεδίο ο λογαριασμός μου στο επάνω μέρος της οθόνης σας, στην αρχική σελίδα. Ακολουθήστε έπειτα τη διαδικασία συμπληρώνοντας τη φόρμα στην κατηγορία « είμαι νέος πελάτης, εγγραφή ». Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εάν συναντάτε δυσκολίες, θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Πώς μπορώ να βρω το ID και τον κωδικό πρόσβασής μου;

Εάν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης που χρησιμεύει στην ταυτοποίησή σας, πατήστε στο πεδίο «ο λογαριασμός μου» στο επάνω μέρος της οθόνης, και μετά στο ξεχάσατε τον κωδικό σας;. Θα σας στείλουμε αυτόματα ένα νέο κωδικό στο email σας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μια ερώτηση; Μια πληροφορία; Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Spartoo.gr είναι στη διάθεσή σας:
  • Το τηλεφωνικό μας κέντρο σας συνδέει με τον αρμόδιο που θα απαντήσει σε όλες σας τις ερωτήσεις στο 211 19 87 531 (αστική χρέωση) από Δευτέρα έως Παρασκευή, 9 το πρωί με 6 το απόγευμα.
  • Επικοινωνήστε επίσης μαζί μας πατώντας στο πλαίσιο Εξυπηρέτηση Πελατών για να μας αφήσετε ένα μήνυμα.

Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής

Εάν μετά την αγορά ενός προϊόντος στην ιστοσελίδα μας, ο πελάτης βρει μια ισοδύναμη προσφορά σε χαμηλότερη τιμή, στην οποία συμπεριλαμβάνεται το κόστος αποστολής, σε κάποιο άλλο ελληνικό site με online σύστημα πληρωμών, το SPARTOO σας επιστρέφει 2 φορές τη διαφορά στην τιμή.
  • Η επιστροφή της διαφοράς της τιμής υπόκειται στις ακόλουθες προϋποθέσεις :
    - Η αναφερόμενη ως χαμηλότερη τιμή πρέπει να περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής και,
    - Η τιμή που αναφέρεται ως μικρότερη δεν θα πρέπει να έχει δεχτεί καμία ειδική προσφορά ή έκπτωση.
    - Οι προϋποθέσεις παράδοσης θα πρέπει να είναι ίδιες (τα προϊόντα και τα νούμερα να είναι σε απόθεμα, η αποστολή να γίνεται το αργότερο την επομένη ημέρα της τοποθέτησης της παραγγελίας, να υπάρχει δωρεάν αποστολή και επιστροφή στο site) και,
    - Τα στοιχεία θα πρέπει να είναι τα ίδια: καινούριο προϊόν, ίδια μάρκα, ίδιο μοντέλο, ίδιο υλικό, ίδιο χρώμα και,
    - Το μοντέλο θα πρέπει να είναι διαθέσιμο στο site στο οποίο προσφέρεται με χαμηλότερη τιμή, στο ίδιο μέγεθος και χρώμα με αυτό που έχει αγοραστεί από τον πελάτη και,
    - Η πώληση θα πρέπει να γίνεται από ελληνικό site σε ευρώ και,
    - Η πληρωμή πρέπει να πραγματοποιείται μέσω ενός online συστήματος πληρωμών,
    - Η προσφορά περιορίζεται σε μια επιστροφή χρημάτων ανά άτομο και ανά είδος που αγοράστηκε από το Spartoo.gr

    Εξαιρούνται από την Εγγύηση χαμηλής τιμής:
    - προϊόντα από προηγούμενες συλλογές, ή με έκπτωση
    - προϊόντα που πωλούνται σε ιστοσελίδες δημοπρασιών ή μικρές αγγελίες
    - προϊόντα που πωλούνται και αποστέλλονται από τους συνεργάτες μας
    - παραδόσεις εκτός Ελλάδος
    Η διαδικασία εγγύησης χαμηλότερης τιμής
    Εντός 5 ημερών από την αγορά, πρέπει να αποστείλετε το αίτημα στο Spartoo χρησιμοποιώντας τη φόρμα αναφοράς χαμηλότερης τιμής μέσα από τη σελίδα του προϊόντος, σημειώνοντας τα παρακάτω στοιχεία:
    - αναφορά στο μήνυμα του αριθμού παραγγελίας Spartoo
    - Τη διεύθυνση URL του προϊόντος στο site που το πουλάει φθηνότερα και το URL του υπό εξέταση προϊόντος spartoo.
    - Την τιμή του προϊόντος στο site που το πουλάει φθηνότερα.
    - Τα έξοδα αποστολής στο site που πουλάει το προϊόν φθηνότερα.
    - Το email που χρησιμοποιήθηκε για την εγγραφή στο spartoo και την καταχώρηση της παραγγελίας, εφόσον έχει ήδη καταχωρηθεί παραγγελία.
    Αν όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις ισχύουν και όταν περάσει το διάστημα των 30 ημερών και του δικαιώματος για επιστροφή του προϊόντος, επειδή κρατάτε το εν λόγω είδος, το Spartoo θα σας επιστρέψει την διαφορά στην τιμή.
    Η επιστροφή θα γίνει στον λογαριασμό σας με μια μέθοδο πληρωμής που επιλέγεται από το Spartoo. Θα πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών.

Μπορώ να κρατήσω το καλάθι μου μέχρι την επόμενη επίσκεψή μου;

Κάνατε την επιλογή σας αλλά δεν επιθυμείτε να την επικυρώσετε αμέσως; Κανένα πρόβλημα! Εάν το προϊόν είναι ακόμη διαθέσιμο, θα ξαναβρείτε το καλάθι σας και τα επιλεγμένα προϊόντα στην επόμενη επίσκεψή σας. Εάν η διαθεσιμότητα είναι περιορισμένη, θα λάβετε ένα αυτόματο email που σας ενημερώνει για το χρονικό διάστημα που θα παραμείνουν τα προϊόντα στο καλάθι σας, πριν απελευθερωθούν και πάλι προς πώληση, για τη συγκεκριμένη ενημέρωση θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει το λογαριασμό πελάτη σας.

Υπηρεσία Premium

Το SPARTOO.COM σας προτείνει την Υπηρεσία Premium. Η υπηρεσία Premium είναι μια υπηρεσία επί πληρωμή με διάρκεια 12 μηνών από την απόκτησή της. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να συνεχίσει να χρησιμοποιεί την υπηρεσία μετά τη λήξη των 12 μηνών, θα χρειαστεί να την ανανεώσει για ακόμη 12 μήνες με εκ νέου χρέωση.
Τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας Premium δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνεταιρικά προϊόντα, με την ένδειξη "Προϊόν συνεργάτη"

Τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας Premium είναι τα εξής :

  • Ελλάδα :

-Δωρεάν Αντικαταβολή μέσω Γενικής Ταχυδρομικής(προσωρινά μη διαθέσιμη) - Δωρεάν Express Αποστολή για πληρωμή με κάρτα και PayPal
- 10% άμεση έκπτωση σε όλα τα προϊόντα σε μη εκπτωτική περίοδο
- 5% άμεση έκπτωση σε όλα τα προϊόντα κατά την περίοδο των εκπτώσεων.
- Δωρεάν express αποστολή με τη UPS για πληρωμή με κάρτα ή PayPal. Αποστολή παραγγελίας την ίδια ημέρα για καταχωρημένη παραγγελία πριν τις 2μ.μ.

  • Κύπρος:

-Δωρεάν Αντικαταβολή μέσω Γενικής Ταχυδρομικής - Δωρεάν Express Αποστολή για πληρωμή με κάρτα και PayPal
- 10% άμεση έκπτωση σε όλα τα προϊόντα εκτός εκπτωτικής περιόδου
- 5% άμεση έκπτωση σε όλα τα προϊόντα κατά την περίοδο των εκπτώσεων.
- Δωρεάν express αποστολή με τη UPS για πληρωμή με κάρτα ή PayPal. Αποστολή παραγγελίας την ίδια ημέρα για καταχωρημένη παραγγελία πριν τις 2μ.μ.

  • Όροι χρήσης των προσφορών :

- Όροι χρήσης του 10% : Η προσφορά 10% δεν ισχύει σε προϊόντα που έχουν έκπτωση και δεν ισχύει σε προϊόντα και μάρκες που δεν αναφέρονται στην προσφορά.

- Όροι χρήσης του 5% : Η προσφορά 5% μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εκπτωτικά προϊόντα αποκλειστικά κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Δεν συμψηφίζεται με άλλες προσφορές παρά μόνο με τις εκπτωτικές τιμές των προϊόντων κατά την περίοδο των εκπτώσεων που εμφανίζονται στο site. Η προσφορά ισχύει αποκλειστικά στα εκπτωτικά προϊόντα κατά την περίοδο των εκπτώσεων.

Πως λειτουργεί η πρόσκληση ;

Αρκεί ο φίλος σας να καταχωρίσει το email σας την ώρα της εγγραφής του στο Spartoo.gr. Μπορείτε να καλέσετε τους φίλους σας συμπληρώνοντας τη φόρμα που βρίσκετε στην επιλογή "Προσκαλέστε τους φίλους σας" στο πάνω μέρος της σελίδας.
Με την πρώτη παραγγελία του φίλου σας, κερδίζετε 10€, εφόσον το ποσό είναι μεγαλύτερο από 50 ευρώ και εφόσον κανένα προϊόν της εν λόγω παραγγελίας δεν επιστραφεί. Ο φίλος σας κερδίζει επίσης 10€ κάνοντας την πρώτη του παραγγελία.
Μπορείτε να καλέσετε μέχρι 100 φίλους και να κερδίσετε 1000€. Η καταβολή του ποσού αυτού γίνετε σε μορφή δωροεπιταγής με ισχύ 1 έτους και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε επόμενη αγορά σας. Όταν το ποσό της πίστωσής σας φθάσει τα 20 ευρώ, μπορείτε να ζητήσετε την καταβολή της δωροεπιταγής.

Πως λειτουργεί το σύστημα των πόντων ;

Για κάθε σας παραγγελία το SPARTOO.GR σας προσφέρει πόντους.
1 ευρώ αγορών = 2 πόντοι
Κάθε πόντος αντιστοιχεί σε 1 λεπτό του ευρώ
Ο αριθμός των πόντων για κάθε προϊόν σημειώνεται στην σελίδα παρουσίασής του. Όλες σας οι αγορές σας δίνουν πόντους!

Με κάθε νέα αγορά, ο λογαριασμός σας πιστώνεται με τους πόντους σας μέσα σε 30 ημέρες, εκτός από τα προϊόντα που επιστρέφονται. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε τον αριθμό των πόντων σας. Αρκεί να συνδεθείτε πατώντας στο σύνδεσμο ο λογαριασμός μου στο επάνω μέρος της ιστοσελίδας μας.

Μόλις μαζέψετε τουλάχιστον 500 πόντους, μπορείτε να μετατρέψετε τους πόντους σας σε δωροεπιταγή και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε τη δωροεπιταγή στην επόμενη παραγγελία σας.

Πού μπορώ να βρω τεχνικές πληροφορίες για ένα προϊόν;

Κατά τη διάρκεια της πλοήγησης, κάντε κλικ με το ποντίκι στα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν: θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε το μοντέλο σε 3D. Δίπλα θα εμφανιστεί ένα αναλυτικό σημείωμα με τα χαρακτηριστικά και τη σύνθεση του προϊόντος.
Ένας οδηγός παπουτσιών είναι επίσης στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσει να επιλέξετε τα παπούτσια σας: http://www.spartoo.gr/guide_entretien.php

Πώς μπορώ να ξέρω εάν το προϊόν που θέλω είναι διαθέσιμο;

Τα προϊόντα που εμφανίζονται στο Spartoo.gr είναι πάντα διαθέσιμα. Επίσης στη σελίδα του προϊόντος και στο πλαίσιο "Διαθέσιμα νούμερα" βλέπετε μόνο τα νούμερα που είναι διαθέσιμα. Μόνο τα νούμερα που είναι διαθέσιμα προτείνονται για πώληση και δεν υπάρχει η δυνατότητα ειδικής παραγγελίας. Εάν δε βλέπετε το νούμερό σας σημαίνει ότι έχει εξαντληθεί, μπορείτε να ζητήσετε ενημέρωση σε περίπτωση νέων αφίξεων, πατώντας « Ειδοποίηση μεγέθους ». Εφόσον το έχουμε ξανά θα ενημερωθείτε αυτόματα μέσω email.

Τι επιλογές μου δίνει το Spartoo.gr;

Το Spartoo.gr σας προτείνει μια μεγάλη γκάμα από μάρκες δημοφιλείς και αναγνωρισμένες. Σκοπός μας είναι να σας προτείνουμε τις μάρκες και τα μοντέλα των παπουτσιών που φτιάχνουν τη μόδα: sneakers, μπαλαρίνες , μοκασσίνια, derby, σαγιονάρες, πέδιλα , μπότες… ακόμα και παντόφλες!!!

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Επιλέγετε τον τρόπο εξόφλησης στη σελίδα « Πληρωμής » κατά την διαδικασία τοποθέτησης παραγγελίας. Οι τρόποι πληρωμής που θα βρείτε στο Spartoo.gr είναι οι ακόλουθοι:
  • Αντικαταβολή με τη γενική ταχυδρομική(προσωρινά μη διαθέσιμη)
  • Πληρωμή με τραπεζική κάρτα VISA ή MASTERCARD
  • Πληρωμή με American Express
  • Πληρωμή με Paypal
  • Πληρωμή με δωροεπιταγή στο Spartoo.gr

Η ηλεκτρονική πληρωμή είναι ασφαλής;

Κάντε τις αγορές σας με ασφάλεια στο Spartoo.gr! Το Spartoo.gr δίνει όλη του την προσοχή στα θέματα ασφαλείας που αφορούν στην πληρωμή στο Διαδίκτυο. Τα τραπεζικά σας δεδομένα μεταβιβάζονται στον διακομιστή μας κρυπτογραφημένα από το πρωτόκολλο SSL (Secure Socket Layer) και μεταφέρονται σε απόλυτα ασφαλές περιβάλλον στην τράπεζά μας, την CIC. Σε καμία περίπτωση δεν φυλάσσονται.

Πώς να χρησιμοποιήσω τη δωροεπιταγή μου ή το κουπόνι μου στο Spartoo.gr;

3 βήματα για να χρησιμοποιήσετε ένα εκπτωτικό κουπόνι ή μια δωροεπιταγή από την επόμενη κιόλας παραγγελία σας:
  • Κάντε την επιλογή σας και τοποθετήστε την στο καλάθι σας
  • Κάντε την παραγγελία σας
  • Στη σελίδα « Πληρωμής », εισάγετε τον κωδικό της δωροεπιταγής ή του εκπτωτικού κουπονιού στο ειδικό πλαίσιο.
Εάν το ποσό της δωροεπιταγής σας είναι ανώτερο από την αξία της παραγγελίας σας, η διαφορά θα κατατεθεί στο λογαριασμό δωροεπιταγών. Θα σας προταθεί αυτόματα να το χρησιμοποιήσετε κατά την επόμενη παραγγελία σας, στη σελίδα « Πληρωμής ».
Εάν η αξία της δωροεπιταγής σας είναι μικρότερη από το ποσό των αγορών σας τότε θα πρέπει να συμπληρώσετε το ποσό πληρώνοντας με κάρτα.

Ο κωδικός του κουπονιού μου δεν λειτουργεί: τι πρέπει να κάνω;

Ελέγξτε τους όρους χρήσης του κουπονιού σας στο μήνυμα με το οποίο σας απεστάλη:
  • Την ημερομηνία λήξης του κωδικού σας
  • Τα εκπτωτικά κουπόνια ισχύουν για 3 μήνες.
  • Οι δωροεπιταγές ισχύουν για 1 χρόνο.
  • Να τηρείτε τη διαφορά κεφαλαία/πεζά και εισάγετε τον κωδικό χωρίς κενά.
  • Εάν ο κωδικός σας λειτουργεί θα εμφανιστεί ένα παράθυρο που θα δηλώνει ότι το κουπόνι σας υπολογίστηκε.
  • Οι κωδικοί δεν συμψηφίζονται: εάν διαθέτετε περισσότερους, ένας μόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία παραγγελία σας.
  • Οι κωδικοί δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε προϊόν που έχει ήδη έκπτωση.

Το ΦΠΑ περιλαμβάνεται στην τιμή;

Το ΦΠΑ έχει υπολογιστεί στις τιμές που προτείνονται στο SPARTOO.GR. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε ανατρέξτε στους Γενικούς Όρους Πώλησης

Το πακέτο μου, σε πόσο καιρό φτάνει σπίτι μου και σε ποια τιμή;

Για τα Προϊόντα συνεργατών, ο Πελάτης πρέπει να συμβουλεύεται τους γενικούς όρους πώλησης του Συνεργάτη, σχετικά με την πολιτική της αποστολής. Τα Προϊόντα συνεργατών δεν αποστέλλονται στην Κύπρο.


Ο χρόνος παράδοσης μετριέται πάντα σε εργάσιμες ημέρες και από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας (Σάββατο, Κυριακή και αργίες δεν λαμβάνονται υπόψη κατά τον υπολογισμό του χρόνου παράδοσης). Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού ή ανωτέρας βίας που θα καθυστερούσε την παραλαβή, το SPARTOO.GR δεν θεωρείται υπεύθυνο.

9.1.Ελλάδα Μεταφορά με την Γενική Ταχυδρομική :
Παράδοση : 8-9 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής.
Χρέωση : Δωρεάν

Μεταφορά με την UPS Standard :
Παράδοση : 7-9 εργάσιμες ημέρες το αργότερο
Χρέωση : 10€

Μεταφορά με την UPS Express :
Παράδοση: σε 1-3 εργάσιμες ημέρες, 3 ημέρες το αργότερο. Οι παραγγελίες που τοποθετούνται πριν τις 2μμ. αποστέλλονται την ίδια ημέρα. Ο χρόνος παράδοσης με την UPS εξαρτάται από τον ταχυδρομικό σας κωδικό και ενημερώνεστε σχετικά στην σελίδα πληρωμής.
Χρέωση : 15€

9.2.Κύπρος Μεταφορά με την Γενική Ταχυδρομική :
Παράδοση : σε 15 εργάσιμες ημέρες. Χρέωση : 7€

Χρέωση για τη μεταφορά με τη UPS Express στην Κύπρο :
Παράδοση : σε 6 εργάσιμες ημέρες. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τον ταχυδρομικό σας κωδικό και ενημερώνεστε σχετικά στη σελίδα πληρωμής. Χρέωση : 20€

Θα μπορούσα να παραλάβω σε κάποιο άλλο μέρος εκτός από το σπίτι μου;

Οι ακόλουθες πληροφορίες ισχύουν για όλα τα προϊόντα πλην όμως των "προϊόντων συνεργατών".
Τα "προϊόντα συνεργατών" έχουν τους δικούς τους όρους αποστολής και επιστροφής (λεπτομέρειες στην καρτέλα του προϊόντος).
Το Spartoo.gr σας προσφέρει διάφορους τρόπους παράδοσης στη διεύθυνση που επιθυμείτε.
  • Η Γενική Ταχυδρομική και η UPS σας δίνουν τη δυνατότητα παράδοσης της παραγγελίας σας σε οποιαδήποτε διεύθυνση δηλώσετε, όπως στο χώρο εργασίας σας.
  • Πως μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;

    Μετά την αποστολή του πακέτου σας, το Spartoo.gr θα σας στείλει ένα email στο οποίο θα υπάρχει ένας σύνδεσμος σύνδεσμος μέσα από τον οποίο θα μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του πακέτου σας.
    Κάνοντας κλικ σε αυτό το σύνδεσμο, θα μεταφερθείτε αυτόματα στη σελίδα της μεταφορικής που έχετε επιλέξει. Μπορείτε με αυτό τον τρόπο να δείτε πού βρίσκεται το δέμα σας.

    Δεν έχω λάβει το πακέτο μου...τι να κάνω;

    Μετά την αποστολή του πακέτου σας, το SPARTOO.GR θα σας στείλει ένα email στο οποίο θα υπάρχει ένας σύνδεσμος tracking μέσα από τον οποίο θα μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του πακέτου σας. Το πρώτο βήμα, αν έχετε αμφιβολία ότι θα λάβετε την παραγγελία σας, είναι να επισκεφθείτε τη σελίδα της μεταφορικής από το σύνδεσμο που σας στέλνει το Spartoo.gr για να δείτε που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σας.

    - Αν η παραγγελία σας βρίσκεται σε διαδικασία παράδοσης και ο χρόνος παράδοσης που προβλέπεται από το Spartoo.gr δεν έχει παρέλθει: παρακαλώ περιμένετε μέχρι την παράδοση της παραγγελίας σας. Προσοχή αν το πακέτο σας έχει φτάσει στο υποκατάστημα της περιοχής σας με σημείωση "αδυναμία παράδοσης", παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη μεταφορική.

    - Εάν η παραγγελία σας δεν εμφανίζετε στη σελίδα της μεταφορικής, ή αν ο μέγιστος χρόνος παράδοσης που προβλέπεται από το Spartoo.gr έχει παρέλθει, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτηση πελατών μας.

    Οι χώρες που παραδίδει το Spartoo.gr

    Οι χώρες στις οποίες γίνεται παράδοση
    • Ελλάδα
    • Κύπρος

    Ποιες είναι οι επιλογές μου για να επιστρέψω κάποιο προϊόν από την παραγγελία μου;

    Οι ακόλουθες πληροφορίες ισχύουν για όλα τα προϊόντα πλην των "προϊόντων συνεργατών".
    Τα "προϊόντα συνεργατών" έχουν τους δικούς τους όρους αποστολής και επιστροφής (λεπτομέρειες στην καρτέλα του προϊόντος).
    Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το site Spartoo.gr μπορούν να επιστραφούν για αντικατάσταση με μεγαλύτερο ή μικρότερο νούμερο, ή επιστροφή χρημάτων στη τράπεζά σας ή σε μορφή πιστωτικού. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα πιστωτικά ισχύουν για ένα χρόνο από την έκδοσή τους. Η εμπρόθεσμη επιστροφή ενός ή περισσοτέρων προϊόντων, πρέπει υποχρεωτικά να ακολουθεί την παρακάτω λεπτομερή διαδικασία :
    Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, θα πρέπει να ανταποκρίνεται στα παρακάτω χαρακτηριστικά :
    - Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε εσωτερικό χώρο και σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή τους.
    - Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στο κουτί τους χωρίς να έχει υποστεί φθορές (το κουτί δεν θα πρέπει να έχει κολληθεί), το πακέτο στο οποίο θα τοποθετηθεί το προϊόν θα πρέπει να είναι σωστά κλεισμένο.
    - Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν εντός 30 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας.
    - Είναι σημαντικό να ακολουθηθεί η διαδικασία της επιστροφής της οποίας το πρώτο βήμα είναι να κάνετε αίτημα επιστροφής στο λογαριασμό πελάτη.
    - Η επιστροφή σας, αφού φτάσει σε εμάς, θα επικυρωθεί εντός 2 - 5 εργάσιμων ημερών

    Ποιος χρεώνεται την επιστροφή μου;

    Οι ακόλουθες πληροφορίες ισχύουν για όλα τα προϊόντα πλην όμως των "προϊόντων συνεργατών".
    Τα "προϊόντα συνεργατών" έχουν τους δικούς τους όρους αποστολής και επιστροφής (λεπτομέρειες στην καρτέλα του προϊόντος).
    • Ελλάδα : UPS. Με χρέωση της Spartoo.gr.
    • Κύπρος : UPS. Με χρέωση της Spartoo.gr.

    Πως μπορώ να κάνω μια επιστροφή;

    Θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν  ; Η διαδικασία είναι απλή, γρήγορη και δωρεάν !

    Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής

    Εκτυπώστε την ετικέτα επιστροφής

    Προετοιμάστε το πακέτο σας και κολλήστε την ετικέτα επιστροφής στο πάνω μέρος

    Επικοινωνήστε με την UPS στο 2109984000 για να κλείσετε ραντεβού με τη μεταφορική.

    Ανάλογα με το τι επιθυμείτε, μπορεί να γίνει αλλαγή στο προϊόν ή επιστροφή χρημάτων!

    *Η διαδικασία επιστροφής ισχύει αποκλειστικά για την Ελλάδα και την Κύπρο.
    ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ : Τα παρακάτω δεν ισχύουν για τα προϊόντα με την ένδειξη "προϊόν συνεργάτη". Τα "προϊόντα συνεργατών" έχουν τους δικούς τους όρους επιστροφής (λεπτομέρειες στην σελίδα του προϊόντος). Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το site Spartoo.gr μπορούν να επιστραφούν για αντικατάσταση με μεγαλύτερο ή μικρότερο νούμερο ή επιστροφή χρημάτων, στη τράπεζά σας ή σε μορφή πιστωτικού. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα πιστωτικά ισχύουν για ένα χρόνο από την έκδοσή τους.
    Ο μέγιστος χρόνος για να πραγματοποιηθεί η επιστροφή της παραγγελίας είναι 30 ημέρες από την ημέρα της παραλαβής της.
    Για την ή τις επιστροφές σας θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

    Βήμα 1: Λογαριασμός πελάτη
    Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Spartoo.gr χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και το συνθηματικό πρόσβασης και πηγαίνετε στον τομέα οι επιστροφές μου για να συμπληρώσετε τη φόρμα αίτησης επιστροφής.

    Βήμα 2: Ετικέτα επιστροφής
    Μετά το βήμα 1, θα λάβετε μέσω email την προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής την οποία θα πρέπει να εκτυπώσετε και να κολλήσετε πάνω στο δέμα σας. Χωρίς την συγκεκριμένη ετικέτα ο κούριερ της UPS δεν θα είναι σε θέση να δεχτεί το πακέτο σας.

    Βήμα 3: Επιστροφή του πακέτου
    Στη συνέχεια θα πρέπει να καλέσετε τη UPS ούτως ώστε να ρυθμίσετε την ημέρα και ώρα που ο μεταφορέας θα περάσει από το χώρο σας να λάβει το πακέτο. Δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση!
    Παρακαλούμε κρατήστε το αποδεικτικό παράδοσης του πακέτου.

    Τι είναι ένα προϊόν συνεργάτη ;

    Ένα προϊόν συνεργάτη είναι ένα προϊόν που πωλείται από έναν επαγγελματία πωλητή μέσω του site του Spartoo.gr. Όλοι οι πωλητές είναι έμπειροι και προσεκτικά επιλεγμένοι από το Spartoo για την ποιότητα των προϊόντων τους και των υπηρεσιών τους. Σας παρέχετε όλη η απαιτούμενη ασφάλεια στον τρόπο πληρωμής και οι προϋποθέσεις κάνοντας την παραγγελία σας.

    Τα προϊόντα ξεχωρίζουν από τον τίτλο "Προϊόν Συνεργάτη" στην σελίδα του προϊόντος. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το ειδικό φίλτρο για να σας εμφανίσει τα προϊόντα ανά πωλητή ("Spartoo" ή "Προϊόντα Συνεργατών" ή "Όλοι οι πωλητές")

    Οι διαθέσιμοι σύνδεσμοι στην καρτέλα του προϊόντος σας επιτρέπουν να συμβουλευτείτε τις πληροφορίες για τον Πωλητή, για τον Τρόπο αποστολής και τον Τρόπο επιστροφής.

    Όροι πληρωμής, αποστολής και επιστροφής των προϊόντων συνεργατών ;

    Πληρωμή
    Μπορείτε να πληρώσετε με τραπεζική κάρτα ή μέσω Paypal. Οι πληρωμές είναι ασφαλείς και διαχειρίζονται εξολοκλήρου από το Spartoo. Όταν αγοράζετε ένα Προϊόν Συνεργάτη οι λεπτομέρειες πληρωμής σας δεν μεταφέρονται ποτέ στον Πωλητή.
    Αποστολή και επιστροφή
    Οι Τρόποι αποστολής και επιστροφής εμφανίζονται στην σελίδα του προϊόντος. Μπορείτε σε αυτήν τη σελίδα να κλικάρετε στις επιλογές αποστολή και επιστροφή για να δείτε τις απαραίτητες πληροφορίες.

    Προσπαθούμε να σας προτείνουμε συνεργάτες που παρέχουν δωρεάν αποστολή και δωρεάν επιστροφή, όπως το Spartoo. Ωστόσο, οι συνεργάτες μπορούν ελεύθερα να ρυθμίσουν τις χρεώσεις αποστολής και να προτείνουν δωρεάν ή μη επιστροφή.

    Πως εξελίσσεται η αποστολή για ένα προϊόν συνεργάτη ;

    Από τη στιγμή που θα καταχωρήσετε την παραγγελία σας στο Spartoo.gr, ο πωλητής Συνεργάτης καλείται να αποστείλει την παραγγελία σας τις επόμενες 48ώρες.

    Με την αποστολή της παραγγελίας σας, λαμβάνετε ένα email στο οποίο θα αναγράφεται το όνομα της μεταφορικής εταιρίας και το tracking number του πακέτου σας. Με αυτό θα μπορέσετε να επισκεφθείτε το site της μεταφορικής για να παρακολουθήσετε την πορεία παράδοσης του πακέτου σας.

    Πως γίνετε η επιστροφή σε ένα προϊόν συνεργάτη ;

    Υπάρχει δυνατότητα να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράστηκε από πωλητή συνεργάτη, σεβόμενοι τα χρονικά περιθώρια για να πραγματοποιηθεί η επιστροφή σας. Το περιθώριο αυτό εμφανίζεται στις πληροφορίες επιστροφής στην σελίδα του προϊόντος.

    Κάνετε το αίτημα επιστροφής σας αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο site του spartoo.gr στο πεδίο οι επιστροφές μου.

    Η επιστροφή είναι με δική σας χρέωση. Λαμβάνετε ένα email με την διεύθυνση επιστροφής στην οποία θα πρέπει να στείλετε το προϊόν και έναν κωδικό τον οποίο θα πρέπει να αντιγράψετε και να τοποθετήσετε στο εσωτερικό του πακέτου σας.

    Από την στιγμή που ο συνεργάτης θα παραλάβει την επιστροφή σας, θα επικυρώσει την αποζημίωση σας και το Spartoo θα σας αποζημιώσει με το ποσό του προϊόντος.
    ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΜΑΡΚΕΣ | ΤΣΆΝΤΕΣ | ΑΞΕΣΟΥΑΡ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΓΕΘΗ | ΤΑΣΕΙΣ | ΠΡΟΣΦΟΡΆ STUDENTS
    Η εταιρεία SPARTOO | Συχνές Ερωτήσεις | Τα συν | ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ | *Όροι των προσφορών σε ισχύ | Marketplace | Προστασία δεδομένων | Επικοινωνία

    Spartoo FR
    Spartoo UK
    Spartoo IT
    Spartoo ES
    Spartoo DE
    Spartoo BE2
    Spartoo BE
    Spartoo LU
    Spartoo CH
    Spartoo AT
    Spartoo BG
    Spartoo GR
    Spartoo CY
    Spartoo CZ
    Spartoo DK
    Spartoo EE
    Spartoo FI
    Spartoo HU
    Spartoo IE
    Spartoo LV
    Spartoo LT
    Spartoo MT
    Spartoo HR
    Spartoo NL
    Spartoo PL
    Spartoo PT
    Spartoo RO
    Spartoo SK
    Spartoo SI
    Spartoo SE
    Spartoo TR
    Spartoo CN
    TOOPOST

    Spartoo.gr 4.7 / 5 από 198 σχόλια Trustpilot