Διαχείριση προτιμήσεων των cookies
Το Spartoo χρησιμοποιεί cookies που είναι απολύτως απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου, καθώς και για την εξατομίκευση περιεχομένου και την ανάλυση επισκεψιμότητας. Οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούν cookies για την προβολή εξατομικευμένων διαφημίσεων με βάση την περιήγησή σας και το προφίλ σας. Εάν κάνετε κλικ στο "Αποδοχή όλων και κλείσιμο" παρακάτω, μπορείτε να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας στον λογαριασμό πελάτη σας ανά πάσα στιγμή. Εάν κάνετε κλικ στο "Απόρριψη όλων", θα χρησιμοποιηθούν μόνο τα cookies που είναι απολύτως απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου.

Συχνές Ερωτήσεις: Ρωτάτε, απαντάμε:

Πώς να παραγγείλετε;

Επιλέξτε τα μοντέλα που σας αρέσουν : Το Spartoo.gr σας προτείνει διαφορετικούς τρόπους αναζήτησης :
  • Γρήγορη επιλογή μοντέλων, σύμφωνα με τα κριτήρια σας: Εισάγετε τις λέξεις-κλειδιά της αναζήτησής σας (χρώμα, μέγεθος, τιμή...) ή επιλέξτε τα φίλτρα που σας προσφέρουμε.
  • Αναζήτηση με δυο τρόπους :
    Επισκεφθείτε τη σελίδα με το στυλ σας: ανακαλύψτε τις μάρκες που σας ταιριάζουν.
    Επιλέξτε την αγαπημένη σας μάρκα : ανακαλύψτε τα top μοντέλα της στιγμής στη σελίδα κάθε μάρκας. Τop 5 πωλήσεων :Ανακαλύψτε τα 5 προϊόντα που πωλούνται περισσότερο στο Spartoo.gr για κάθε στυλ και κάθε μάρκα.
  • Καταλήξατε;
    Επιλέξτε το μέγεθος σας στη σελίδα του προϊόντος, στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Προσθήκη" για να το βάλετε στο καλάθι σας. Μόλις τελειώσετε τα ψώνια σας, κάντε κλικ στο κουμπί "Κάντε παραγγελία" και καταχωρήστε την, ακολουθώντας τα τέσσερα βήματα της σελίδας πληρωμής:
    Εάν δεν είστε συνδεδεμένοι θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε με το email σας και τον κωδικό πρόσβασης. Εάν δεν έχετε λογαριασμό πελάτη, θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε.
    Πληροφορίες αποστολής: Δείτε το περιεχόμενο της παραγγελίας σας και την ταχυδρομική σας διεύθυνση.
    Πληροφορίες πληρωμής: Επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής και τον τρόπο παράδοσης με τη διεύθυνση αποστολής.
    Επιβεβαίωση: Επικυρώστε την πληρωμή.
    Τέλος: Η διαδικασία έχει πλέον ολοκληρωθεί. Σύντομα θα λάβετε ένα e-mail με τον αριθμό παραγγελίας και το περιεχόμενό της .
  • Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

Πως μπορώ να ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Αφού επικυρώσετε την παραγγελία σας, το Spartoo.gr θα σας στείλει ένα ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης με τον αριθμό της παραγγελίας σας. Παρακολουθήστε ανά πάσα στιγμή την πρόοδο της παραγγελίας σας πηγαίνοντας στον τομέα Οι παραγγελίες μου του λογαριασμού σας Spartoo.gr. Θα σας ενημερώνουμε μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων για τα διαφορετικά στάδια στα οποία βρίσκεται το δέμα σας.
Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

Πώς μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για ν' αποκτήσετε πρόσβαση στις επιλογές τροποποίησης ή ακύρωσης της παραγγελίας σας, κάντε κλικ εδώ. Μπορείτε να τροποποιήσετε τη διεύθυνση παράδοσης, τα νούμερα των προϊόντων σας ή ν' ακυρώσετε την παραγγελία σας, όσο σας το επιτρέπει το σύστημά μας.
Εάν η παραγγελία σας έχει περάσει σε Στάδιο 2 προετοιμασίας ή έχει ήδη αποσταλεί, δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης/ ακύρωσης.
Σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται στην ιστοσελίδα Spartoo. Μπορείτε να ανατρέξετε στους ΓΟΠ για να ενημερωθείτε σχετικά με τις τροποποιήσεις.
Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

Το πακέτο μου, σε πόσο καιρό φτάνει σπίτι μου και σε ποια τιμή;

Για τα Προϊόντα συνεργατών, ο Πελάτης πρέπει να συμβουλεύεται τους γενικούς όρους πώλησης του Συνεργάτη, σχετικά με την πολιτική της αποστολής. Τα Προϊόντα συνεργατών δεν αποστέλλονται στην Κύπρο.


Ο χρόνος παράδοσης μετριέται πάντα σε εργάσιμες ημέρες και από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας (Σάββατο, Κυριακή και αργίες δεν λαμβάνονται υπόψη κατά τον υπολογισμό του χρόνου παράδοσης). Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού ή ανωτέρας βίας που θα καθυστερούσε την παραλαβή, το SPARTOO.GR δεν θεωρείται υπεύθυνο.

Μεταφορά με την Γενική Ταχυδρομική :
Παράδοση : 6-10 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής.
Χρέωση : Δωρεάν *Για παραγγελίες μικρότερες των 30 ευρώ,τα έξοδα μεταφοράς αυξάνονται κατά 2,99€ επιπλέον.

Μεταφορά με την UPS Standard :
Παράδοση : 7-9 εργάσιμες ημέρες το αργότερο
Χρέωση : 7,99€

Μεταφορά με την UPS Express :
Παράδοση: Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται ανάλογα με τη διεύθυνση αποστολής και ενημερώνεστε σχετικά μέσω email.
Χρέωση : 15,99€

Μεταφορά με την Γενική Ταχυδρομική :
Παράδοση : σε 15 εργάσιμες ημέρες. Χρέωση : 6,99€

Χρέωση για τη μεταφορά με τη UPS Express στην Κύπρο :
Παράδοση : Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται ανάλογα με τη διεύθυνση αποστολής και ενημερώνεστε σχετικά μέσω email. Χρέωση : 19,99€

Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

Θα μπορούσα να παραλάβω σε κάποιο άλλο μέρος εκτός από το σπίτι μου;

Οι ακόλουθες πληροφορίες ισχύουν για όλα τα προϊόντα πλην όμως των "προϊόντων συνεργατών".
Τα "προϊόντα συνεργατών" έχουν τους δικούς τους όρους αποστολής και επιστροφής (λεπτομέρειες στην καρτέλα του προϊόντος).
Το Spartoo.gr σας προσφέρει διάφορους τρόπους παράδοσης στη διεύθυνση που επιθυμείτε.
  • Η Γενική Ταχυδρομική και η UPS σας δίνουν τη δυνατότητα παράδοσης της παραγγελίας σας σε οποιαδήποτε διεύθυνση δηλώσετε, όπως στο χώρο εργασίας σας.
  • Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Πως μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;

    Μετά την αποστολή του πακέτου σας, το Spartoo.gr θα σας στείλει ένα email στο οποίο θα υπάρχει ένας σύνδεσμος σύνδεσμος μέσα από τον οποίο θα μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του πακέτου σας.
    Κάνοντας κλικ σε αυτό το σύνδεσμο, θα μεταφερθείτε αυτόματα στη σελίδα της μεταφορικής που έχετε επιλέξει. Μπορείτε με αυτό τον τρόπο να δείτε πού βρίσκεται το δέμα σας.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Δεν έχω λάβει το πακέτο μου...τι να κάνω;

    Μετά την αποστολή του πακέτου σας, το SPARTOO.GR θα σας στείλει ένα email στο οποίο θα υπάρχει ένας σύνδεσμος tracking μέσα από τον οποίο θα μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του πακέτου σας. Το πρώτο βήμα για να μάθετε την πρόοδο της παράδοσής σας είναι να ενημερωθείτε χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που παρέχεται από το Spartoo.gr για την τοποθεσία του πακέτου σας.

    - Αν η παραγγελία σας βρίσκεται σε διαδικασία παράδοσης και ο χρόνος παράδοσης που προβλέπεται από το Spartoo.gr δεν έχει παρέλθει: παρακαλώ περιμένετε μέχρι την παράδοση της παραγγελίας σας. Προσοχή αν το πακέτο σας έχει φτάσει στο υποκατάστημα της περιοχής σας με σημείωση "αδυναμία παράδοσης", παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη μεταφορική.

    - Εάν η παραγγελία σας δεν εμφανίζετε στη σελίδα της μεταφορικής, ή αν ο μέγιστος χρόνος παράδοσης που προβλέπεται από το Spartoo.gr έχει παρέλθει, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Οι χώρες που παραδίδει το Spartoo.gr

    Οι χώρες στις οποίες γίνεται παράδοση
    • Ελλάδα
    • Κύπρος
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Τι είναι ο λογαριασμός SPARTOO.GR;

    • Ο λογαριασμός σας στο Spartoo.gr μας επιτρέπει να έχουμε τις απαραίτητες πληροφορίες για την επεξεργασία των παραγγελιών σας. Έχετε απόλυτη ελευθερία στα προσωπικά σας δεδομένα: τροποποιήστε τα στο λογαριασμό σας ή ζητήστε τη διαγραφή τους στέλνοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στο dpo@spartoo.gr
    • Μπείτε στο λογαριασμό σας για :
      τροποποιήσετε τις πληροφορίες σας
      τροποποιήστε τις διευθύνσεις αποστολής
      Αλλάξτε τον κωδικό πρόσβασης
      Παρακολουθήστε τα newsletter
      Παρακολουθήστε το Λογαριασμό προσκλήσεων
      Παρακολουθήστε το Λογαριασμό δωροεπιταγών
    • Από το λογαριασμό σας Spartoo.gr μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε την εξέλιξη των παραγγελιών και των επιστροφών σας online.
    • Μπορείτε να συμμετέχετε σε όλους τους τομείς του Spartoo.gr : προσκλήσεις, γνώμες, σχόλια πελατών, φίλους, κτλ...
    • Διαγράψτε τον λογαριασμό σας. Λάβετε υπόψη σας ότι οι διαγραφή λογαριασμού είναι μη αναστρέψιμη και ότι δεν θα έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό πελάτη σας ή στις παραγγελίες σας. Επιπλέον δεν μπορούμε να παρέχουμε εξυπηρέτηση μετά την πώληση ή να προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων μετά τη διαγραφή του λογαριασμού σας.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Πως δημιουργώ το λογαριασμό μου στο Spartoo.gr;

    Για να ανοίξετε λογαριασμό:
    Πατήστε στο πεδίο Ο Λογαριασμός μου επάνω δεξιά της οθόνης σας, στην αρχική σελίδα. Ακολουθήστε έπειτα τη διαδικασία συμπληρώνοντας την φόρμα εγγραφής στην κατηγορία « είμαι νέος πελάτης, εγγραφή ». Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εάν συναντήσετε δυσκολίες, θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Πώς μπορώ να βρω το ID και τον κωδικό πρόσβασής μου;

    Εάν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης που χρησιμεύει στην ταυτοποίησή σας, πατήστε στο πεδίο Ο λογαριασμός μου στο επάνω μέρος της οθόνης, και μετά στο ξεχάσατε τον κωδικό σας;. Στη συνέχεια, στην επόμενη σελίδα, θα πρέπει να εισαγάγει τη διεύθυνση email του και να κάνει κλικ στην αποστολή. Στη συνέχεια, θα λάβει έναν σύνδεσμο στο email του που θα του επιτρέψει να επαναφέρει τον κωδικό πρόσβασής του. Αυτός ο νέος κωδικός θα αντικαταστήσει αυτόματα τον παλιό. Για την καταχώρηση παραγγελίας, ο Πελάτης SPARTOO. GR πρέπει να συνδεθεί εισάγοντας το όνομα χρήστη και τον νέο κωδικό πρόσβασης στο χώρο που είναι αφιερωμένος για το σκοπό αυτό. Αυτός ο κωδικός πρόσβασης δεν χρησιμοποιείται με κανέναν τρόπο για την πραγματοποίηση πληρωμής.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

    Μια ερώτηση; Μια πληροφορία; Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Spartoo.gr είναι στη διάθεσή σας:
    • Το τηλεφωνικό μας κέντρο σας συνδέει με τον αρμόδιο που θα απαντήσει σε όλες σας τις ερωτήσεις στο 211 19 87 531 (αστική χρέωση) από Δευτέρα έως Παρασκευή, 9 το πρωί με 5 το απόγευμα.
    • Επικοινωνήστε επίσης μαζί μας πατώντας στο πλαίσιο Εξυπηρέτηση Πελατών για να μας αφήσετε ένα μήνυμα.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής

    Εάν μετά την αγορά ενός προϊόντος στην ιστοσελίδα μας, ο πελάτης βρει μια ισοδύναμη προσφορά σε χαμηλότερη τιμή, στην οποία συμπεριλαμβάνεται το κόστος αποστολής, σε κάποιο άλλο ελληνικό site με online σύστημα πληρωμών, το SPARTOO σας επιστρέφει τη διαφορά στην τιμή.
    • Η επιστροφή της διαφοράς της τιμής υπόκειται στις ακόλουθες προϋποθέσεις :
      - Η αναφερόμενη ως χαμηλότερη τιμή πρέπει να περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής,
      - Η τιμή που αναφέρεται ως μικρότερη δεν θα πρέπει να έχει δεχτεί καμία ειδική προσφορά ή έκπτωση.
      - Οι προϋποθέσεις παράδοσης θα πρέπει να είναι ίδιες (τα προϊόντα και τα νούμερα να είναι σε απόθεμα, η αποστολή να γίνεται το αργότερο την επομένη ημέρα της τοποθέτησης της παραγγελίας, να υπάρχει δωρεάν αποστολή και επιστροφή στο site),
      - Τα στοιχεία θα πρέπει να είναι τα ίδια: καινούριο προϊόν, ίδια μάρκα, ίδιο μοντέλο, ίδιο υλικό, ίδιο χρώμα,
      - Το μοντέλο θα πρέπει να είναι διαθέσιμο στο site στο οποίο προσφέρεται με χαμηλότερη τιμή, στο ίδιο μέγεθος και χρώμα με αυτό που έχει αγοραστεί από τον πελάτη,
      - Η πώληση θα πρέπει να γίνεται από ελληνικό site σε ευρώ,
      - Η πληρωμή πρέπει να πραγματοποιείται μέσω ενός online συστήματος πληρωμών,
      - Η προσφορά περιορίζεται σε μια επιστροφή χρημάτων ανά άτομο και ανά είδος που αγοράστηκε από το Spartoo.gr

      Εξαιρούνται από την Εγγύηση χαμηλής τιμής:
      - προϊόντα από προηγούμενες συλλογές, ή με έκπτωση
      - προϊόντα που πωλούνται σε ιστοσελίδες δημοπρασιών ή μικρές αγγελίες
      - προϊόντα που πωλούνται και αποστέλλονται από τους συνεργάτες μας
      - παραδόσεις εκτός Ελλάδος

      Η διαδικασία εγγύησης χαμηλότερης τιμής
      Εντός 5 ημερών από την αγορά, πρέπει να αποστείλετε το αίτημα στο Spartoo χρησιμοποιώντας τη φόρμα αναφοράς χαμηλότερης τιμής μέσα από τη σελίδα του προϊόντος, σημειώνοντας τα παρακάτω στοιχεία:
      - αναφορά στο μήνυμα του αριθμού παραγγελίας Spartoo
      - Τη διεύθυνση URL του προϊόντος στο site που το πουλάει φθηνότερα και το URL του υπό εξέταση προϊόντος spartoo.
      - Την τιμή του προϊόντος στο site που το πουλάει φθηνότερα.
      - Τα έξοδα αποστολής στο site που πουλάει το προϊόν φθηνότερα.
      - Το email που χρησιμοποιήθηκε για την εγγραφή στο spartoo και την καταχώρηση της παραγγελίας, εφόσον έχει ήδη καταχωρηθεί παραγγελία.
      Αν όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις ισχύουν και όταν περάσει το διάστημα των 30 ημερών και του δικαιώματος για επιστροφή του προϊόντος, επειδή κρατάτε το εν λόγω είδος, το Spartoo θα σας επιστρέψει την διαφορά στην τιμή.
      Η επιστροφή θα γίνει στον λογαριασμό σας με μια μέθοδο πληρωμής που επιλέγεται από το Spartoo. Θα πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών.

      Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Πως λειτουργεί η πρόσκληση ;

    Αρκεί ο φίλος σας να καταχωρίσει το email σας την ώρα της εγγραφής του στο Spartoo.gr. Μπορείτε να καλέσετε τους φίλους σας συμπληρώνοντας τη φόρμα που βρίσκετε στην επιλογή Προσκαλέστε τους φίλους σας στο πάνω μέρος της σελίδας.
    Με την πρώτη παραγγελία του φίλου σας, κερδίζετε 10€, εφόσον το ποσό είναι μεγαλύτερο από 60 ευρώ και εφόσον κανένα προϊόν της εν λόγω παραγγελίας δεν επιστραφεί. Ο φίλος σας κερδίζει επίσης 10€ κάνοντας την πρώτη του παραγγελία.
    Μπορείτε να καλέσετε μέχρι 100 φίλους και να κερδίσετε 1000€. Η καταβολή του ποσού αυτού γίνετε σε μορφή δωροεπιταγής με ισχύ 1 έτους και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε επόμενη αγορά σας. Όταν το ποσό της πίστωσής σας φθάσει τα 20 ευρώ, μπορείτε να ζητήσετε την καταβολή της δωροεπιταγής.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Πως λειτουργεί το σύστημα των πόντων ;

    Για κάθε σας παραγγελία το SPARTOO.GR σας προσφέρει πόντους εμπιστοσύνης.
    1 ευρώ αγορών = 2 πόντοι εμπιστοσύνης
    Κάθε πόντος αντιστοιχεί σε 1 λεπτό του ευρώ
    Ο αριθμός των πόντων για κάθε προϊόν σημειώνεται στην σελίδα παρουσίασής του. Όλες σας οι αγορές σας δίνουν πόντους!

    Με κάθε νέα αγορά, ο λογαριασμός σας πιστώνεται με τους πόντους σας μέσα σε 30 ημέρες, εκτός από τα προϊόντα που επιστρέφονται. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε τον αριθμό των πόντων σας. Αρκεί να συνδεθείτε πατώντας στο σύνδεσμο ο λογαριασμός μου στο επάνω μέρος της ιστοσελίδας μας. Οι πόντοι εμπιστοσύνης σας ισχύουν για 12 μήνες.

    Μόλις μαζέψετε τουλάχιστον 500 πόντους, μπορείτε να μετατρέψετε τους πόντους σας σε δωροεπιταγή και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε τη δωροεπιταγή στην επόμενη παραγγελία σας. Η δωροεπιταγή δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνεταιρικά προϊόντα, με την ένδειξη "Προϊόν συνεργάτη"
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Μπορώ να κρατήσω το καλάθι μου μέχρι την επόμενη επίσκεψή μου;

    Κάνατε την επιλογή σας αλλά δεν επιθυμείτε να την επικυρώσετε αμέσως; Κανένα πρόβλημα! Εάν το προϊόν είναι ακόμη διαθέσιμο, θα ξαναβρείτε το καλάθι σας και τα επιλεγμένα προϊόντα στην επόμενη επίσκεψή σας.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Υπηρεσία Spartoo Premium

    Το SPARTOO.COM σας προτείνει την Υπηρεσία Premium. Η υπηρεσία Spartoo Premium είναι μια υπηρεσία επί πληρωμή με διάρκεια 12 μηνών από την απόκτησή της. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να συνεχίσει να χρησιμοποιεί την υπηρεσία μετά τη λήξη των 12 μηνών, θα χρειαστεί να την ανανεώσει για ακόμη 12 μήνες με εκ νέου χρέωση.
    Τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας Spartoo Premium δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνεταιρικά προϊόντα, με την ένδειξη "Προϊόν συνεργάτη"

    Τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας Spartoo Premium είναι τα εξής :

    • Ελλάδα :

    - Δωρεάν UPS Express Αποστολή, αποστολή την ίδια ημέρα για παραγγελία καταχωρημένη πριν τις 12 το μεσημέρι
    - 10% άμεση έκπτωση σε όλα τα προϊόντα σε μη εκπτωτική περίοδο
    - 5% άμεση έκπτωση σε όλα τα προϊόντα κατά την περίοδο των εκπτώσεων.

    • Κύπρος :

    - Δωρεάν UPS Express Αποστολή, αποστολή την ίδια ημέρα για παραγγελία καταχωρημένη πριν τις 12 το μεσημέρι
    - 10% άμεση έκπτωση σε όλα τα προϊόντα εκτός εκπτωτικής περιόδου
    - 5% άμεση έκπτωση σε όλα τα προϊόντα κατά την περίοδο των εκπτώσεων.

    • Όροι χρήσης των προσφορών :

    - Όροι χρήσης του 10% : Η προσφορά 10% δεν ισχύει σε προϊόντα που έχουν έκπτωση και δεν ισχύει σε προϊόντα και μάρκες που δεν αναφέρονται στην προσφορά.

    - Όροι χρήσης του 5% : Η προσφορά 5% μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εκπτωτικά προϊόντα αποκλειστικά κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Δεν συμψηφίζεται με άλλες προσφορές παρά μόνο με τις εκπτωτικές τιμές των προϊόντων κατά την περίοδο των εκπτώσεων που εμφανίζονται στο site. Η προσφορά ισχύει αποκλειστικά στα εκπτωτικά προϊόντα κατά την περίοδο των εκπτώσεων.

    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Πού μπορώ να βρω τεχνικές πληροφορίες για ένα προϊόν;

    Κατά τη διάρκεια της πλοήγησης, κάντε κλικ με το ποντίκι στα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν: θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε το μοντέλο σε 3D. Δίπλα θα εμφανιστεί ένα αναλυτικό σημείωμα με τα χαρακτηριστικά και τη σύνθεση του προϊόντος.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Πώς μπορώ να ξέρω εάν το προϊόν που θέλω είναι διαθέσιμο;

    Τα προϊόντα που εμφανίζονται στο Spartoo.gr είναι πάντα διαθέσιμα. Επίσης στη σελίδα του προϊόντος και στο πλαίσιο "Διαθέσιμα νούμερα" βλέπετε μόνο τα νούμερα που είναι διαθέσιμα. Μόνο τα νούμερα που είναι διαθέσιμα προτείνονται για πώληση και δεν υπάρχει η δυνατότητα ειδικής παραγγελίας. Εάν δε βλέπετε το νούμερό σας σημαίνει ότι έχει εξαντληθεί, μπορείτε να ζητήσετε ενημέρωση σε περίπτωση νέων αφίξεων, πατώντας « Ειδοποίηση μεγέθους ». Εφόσον το έχουμε ξανά θα ενημερωθείτε αυτόματα μέσω email.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Τι επιλογές μου δίνει το Spartoo.gr;

    Το Spartoo.gr σάς προσφέρει μια ευρεία επιλογή από μάρκες που εκτιμάτε και αναγνωρίζετε. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε συνεχώς τις μάρκες και τα μοντέλα υποδημάτων που κάνουν μόδα: αθλητικά παπούτσια , μπαλαρίνες , μοκασίνια , derby , σαγιονάρες , σανδάλια , μπότες … και ακόμη και παντόφλες !!!
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

    Επιλέγετε τον τρόπο εξόφλησης στη σελίδα « Πληρωμής » κατά την καταχώρηση της παραγγελίας. Οι τρόποι πληρωμής που θα βρείτε στο Spartoo.gr είναι οι ακόλουθοι :
    • Πληρωμή με αντικαταβολή κόστος 3 ευρώ με τη Γενική Ταχυδρομική για Ελλάδα και κόστος 7 ευρώ με τη Γενική Ταχυδρομική για Κύπρο και 5 ευρώ με τη UPS Express
    • Πληρωμή με τραπεζική κάρτα VISA ή MASTERCARD
    • Πληρωμή με Paypal
    • Πληρωμή με πιστωτικό Spartoo.gr
    • Πληρωμή με 3 άτοκες δόσεις Klarna
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Η ηλεκτρονική πληρωμή είναι ασφαλής;

    Κάντε τις αγορές σας με ασφάλεια στο Spartoo.gr! Το Spartoo.gr δίνει όλη του την προσοχή στα θέματα ασφαλείας που αφορούν στην πληρωμή στο Διαδίκτυο. Τα τραπεζικά σας δεδομένα μεταβιβάζονται στον διακομιστή μας κρυπτογραφημένα από το πρωτόκολλο SSL (Secure Socket Layer) και μεταφέρονται σε απόλυτα ασφαλές περιβάλλον στην τράπεζά μας, την CIC. Σε καμία περίπτωση δεν φυλάσσονται.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Πώς να χρησιμοποιήσω τη δωροεπιταγή μου ή το εκπτωτικό κουπόνι μου στο Spartoo.gr;

    3 βήματα για να χρησιμοποιήσετε ένα εκπτωτικό κουπόνι ή μια δωροεπιταγή από την επόμενη κιόλας παραγγελία σας:
    • Κάντε την επιλογή σας και τοποθετήστε την στο καλάθι σας
    • Κάντε την παραγγελία σας
    • Στη σελίδα « Πληρωμής », εισάγετε τον κωδικό της δωροεπιταγής ή του εκπτωτικού κουπονιού στο ειδικό πλαίσιο.
    Εάν το ποσό της δωροεπιταγής σας είναι ανώτερο από την αξία της παραγγελίας σας, η διαφορά θα κατατεθεί στο λογαριασμός σαν δωροεπιταγή. Θα σας προταθεί αυτόματα να το χρησιμοποιήσετε κατά την επόμενη παραγγελία σας, στη σελίδα « Πληρωμής ».
    Εάν η αξία της δωροεπιταγής σας είναι μικρότερη από το ποσό των αγορών σας τότε θα πρέπει να συμπληρώσετε το ποσό πληρώνοντας με κάρτα. Η δωροεπιταγή δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε προϊόντα Συνεργατών.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Ο κωδικός του κουπονιού μου δεν λειτουργεί: τι πρέπει να κάνω;

    Ελέγξτε τους όρους χρήσης του κουπονιού σας στο μήνυμα με το οποίο σας απεστάλη:
    • Την ημερομηνία λήξης του κωδικού σας
    • Τα εκπτωτικά κουπόνια ισχύουν για 3 μήνες.
    • Οι δωροεπιταγές ισχύουν για 1 χρόνο.
    • Να τηρείτε τη διαφορά κεφαλαία/πεζά και εισάγετε τον κωδικό χωρίς κενά.
    • Εάν ο κωδικός σας λειτουργεί θα εμφανιστεί ένα παράθυρο που θα δηλώνει ότι το κουπόνι σας υπολογίστηκε.
    • Οι κωδικοί δεν συμψηφίζονται: εάν διαθέτετε περισσότερους, ένας μόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία παραγγελία σας.
    • Οι κωδικοί δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε προϊόν που έχει ήδη έκπτωση.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Το ΦΠΑ περιλαμβάνεται στην τιμή;

    Το ΦΠΑ έχει υπολογιστεί στις τιμές που προτείνονται στο SPARTOO.GR. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε ανατρέξτε στους Γενικούς Όρους Πώλησης
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Ποιες είναι οι επιλογές μου για να επιστρέψω κάποιο προϊόν από την παραγγελία μου;

    Οι ακόλουθες πληροφορίες ισχύουν για όλα τα προϊόντα πλην των "προϊόντων συνεργατών".
    Τα "προϊόντα συνεργατών" έχουν τους δικούς τους όρους αποστολής και επιστροφής (λεπτομέρειες στην καρτέλα του προϊόντος).
    Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το site Spartoo.gr μπορούν να επιστραφούν για αντικατάσταση με μεγαλύτερο ή μικρότερο νούμερο, ή επιστροφή χρημάτων στη τράπεζά σας ή σε μορφή πιστωτικού. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων στη τράπεζά του ή σε μορφή πιστωτικού μέσα σε 30 ημέρες από την ημέρα παραλαβής του ή των προϊόντων και έχει δικαίωμα ανάκλησης του αιτήματός του μέσα σε 14 ημέρες από την ημέρα παραλαβής του ή των προϊόντων. Η επιστροφή του ή των προϊόντων μέσα σε αυτό το διάστημα πρέπει υποχρεωτικά να ακολουθεί την παρακάτω λεπτομερή διαδικασία :
    Για να γίνουν αποδεκτές οι επιστροφές πρέπει να απαντούν στα ακόλουθα κριτήρια :
    - Τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν φορεθεί ποτέ σε εξωτερικό χώρο,
    - Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται σε καινούρια κατάσταση,
    - Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να ανταποκρίνονται στα προϊόντα που παραδόθηκαν,
    - Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στο κουτί τους χωρίς να έχει υποστεί φθορές (το κουτί δεν θα πρέπει να έχει κολληθεί), το πακέτο στο οποίο θα τοποθετηθεί το προϊόν θα πρέπει να είναι σωστά κλεισμένο,
    - Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν εντός 30 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας,
    - Τα άδεια κουτιά θα οδηγήσουν σε άρνηση αντικατάστασης προϊόντος ή επιστροφής χρημάτων στη τράπεζά ή σε μορφή πιστωτικού,
    - Ακολουθείστε την παρακάτω διαδικασία
    - Είναι σημαντικό να ακολουθηθεί η διαδικασία της επιστροφής της οποίας το πρώτο βήμα είναι να κάνετε αίτημα επιστροφής στο λογαριασμό πελάτη.
    - Η επιστροφή σας, θα επικυρωθεί εντός 7 - 10 εργάσιμων ημερών
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Ποιος χρεώνεται την επιστροφή μου;

    Οι ακόλουθες πληροφορίες ισχύουν για όλα τα προϊόντα πλην όμως των "προϊόντων συνεργατών".
    Τα "προϊόντα συνεργατών" έχουν τους δικούς τους όρους αποστολής και επιστροφής (λεπτομέρειες στην σελίδα του προϊόντος).
    • Ελλάδα : Γενική Ταχυδρομική. Με χρέωση της Spartoo.gr.
    • Κύπρος : UPS. Με χρέωση της Spartoo.gr.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Πως μπορώ να κάνω μια επιστροφή;

    Θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν ; Η διαδικασία είναι απλή, γρήγορη και δωρεάν !

    Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής

    Εκτυπώστε την ετικέτα επιστροφής

    Προετοιμάστε το πακέτο σας και κολλήστε την ετικέτα επιστροφής στο πάνω μέρος

    Περιμένετε τηλεφώνημα από την Γενική Ταχυδρομική, ώστε να κανονίσετε την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου σας.

    Ανάλογα με το τι επιθυμείτε, μπορεί να γίνει αλλαγή στο προϊόν ή επιστροφή χρημάτων!

    *Η διαδικασία επιστροφής ισχύει αποκλειστικά για την Ελλάδα και την Κύπρο.
    Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το site Spartoo.gr μπορούν να επιστραφούν για αντικατάσταση με μεγαλύτερο ή μικρότερο νούμερο ή επιστροφή χρημάτων, στη τράπεζά σας ή σε μορφή πιστωτικού.
    Ο μέγιστος χρόνος για να πραγματοποιηθεί η επιστροφή της παραγγελίας είναι 30 ημέρες από την ημέρα της παραλαβής της.
    Για την ή τις επιστροφές σας θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα :

    1. Διαδικασία επιστροφής για τα προϊόντα Spartoo - Eλλάδα
    Βήμα 1 : Λογαριασμός πελάτη
    Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Spartoo.gr χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και τον κωδικό πρόσβασης (που έχετε ήδη δημιουργήσει κατά την εγγραφή) και πηγαίνετε στην κατηγορία Οι επιστροφές μουγια να συμπληρώσετε τη φόρμα για την αίτηση επιστροφής.

    Βήμα 2 : Εττικέτα επιστροφής
    Έχετε δύο επιλογές
    α) Εάν επιλέξετε να παραληφθεί το δέμα της επιστροφής απο τον κούριερ στο σπίτι σας θα λάβετε στο μέιλ μία προπληρωμένη ετικέτα την οποία πρέπει να εκτυπώσετε και να την κολλήσετε εξωτερικά( στο πανω μέρος ) του πακέτου σας.
    β) Εάν επιλέξετε να παραδώσετε το δεμα της επιστροφής σε υποκατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής , θα λάβετε στο μέιλ σας ένα κωδικό τον οποίο θα δώσετε στο κατάστημα της Γενικής και θα εκτυπώσουν και θα κολλήσουν την ετικέτα της επιστροφής εξωτερικά του πακέτου σας..


    Παρακαλούμε κρατήστε το αποδεικτικό παράδοσης του πακέτου.

    Διαδικασία επιστροφής για τα προϊόντα Συνεργατών
    Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από έναν συνεργάτη πωλητή, τηρώντας την προθεσμία για την επιστροφή σας. Η περίοδος αυτή παρουσιάζεται στην πολιτική επιστροφής στη σελίδα του προϊόντος.
    Βήμα 1 : Λογαριασμός πελάτη
    Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Spartoo.gr χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και το συνθηματικό πρόσβασης και πηγαίνετε στην κατηγορία Οι επιστροφές μουγια να συμπληρώσετε τη φόρμα για την αίτηση επιστροφής.

    Βήμα 2 : Ετικέτα επιστροφής
    Θα λάβετε ένα e-mail με τη διεύθυνση επιστροφής σε περίπτωση που η επιστροφή είναι με δική σας χρέωση στην οποία θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν κι έναν κωδικό επιστροφής για να αντιγράψετε σε ένα χαρτί και να τοποθετήσετε μέσα στο πακέτο. Σε περίπτωση που η επιστροφή είναι με χρέωση του Συνεργάτη θα λάβετε ένα email με μια προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής την οποία θα χρειαστεί να εκτυπώσετε και να κολλήσετε εξωτερικά του δέματος. Για τις επιστροφές προϊόντων συνεργατών θα πρέπει να συμβουλευτείτε την πολιτική του συνεργάτη μας.

    Βήμα 3 : Παράδοση του πακέτου στον μεταφορέα
    Τοποθετήσετε το δέμα σας στο δίκτυο μεταφορών.
    Παρακαλούμε κρατήστε το αποδεικτικό παράδοσης του πακέτου.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Τι είναι ένα προϊόν συνεργάτη ;

    Ένα προϊόν συνεργάτη είναι ένα προϊόν που πωλείται από έναν επαγγελματία πωλητή μέσω του site του Spartoo.gr. Όλοι οι πωλητές είναι έμπειροι και προσεκτικά επιλεγμένοι από το Spartoo για την ποιότητα των προϊόντων τους και των υπηρεσιών τους. Σας παρέχεται όλη η απαιτούμενη ασφάλεια στον τρόπο πληρωμής κάνοντας την παραγγελία σας.

    Τα προϊόντα ξεχωρίζουν από τον τίτλο "Προϊόν Συνεργάτη" στην σελίδα του προϊόντος. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το ειδικό φίλτρο για να σας εμφανίσει τα προϊόντα ανά πωλητή ("Spartoo" ή "Προϊόντα Συνεργατών" ή "Όλοι οι πωλητές")

    Οι διαθέσιμοι σύνδεσμοι στην καρτέλα του προϊόντος σας επιτρέπουν να συμβουλευτείτε τις πληροφορίες για τον Πωλητή, για τον Τρόπο αποστολής και τον Τρόπο επιστροφής.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Όροι πληρωμής, αποστολής και επιστροφής των προϊόντων συνεργατών ;

    Πληρωμή
    Μπορείτε να πληρώσετε με τραπεζική κάρτα ή μέσω Paypal. Οι πληρωμές είναι ασφαλείς και διαχειρίζονται εξολοκλήρου από το Spartoo. Όταν αγοράζετε ένα Προϊόν Συνεργάτη οι λεπτομέρειες πληρωμής σας δεν μεταφέρονται ποτέ στον Πωλητή.

    Αποστολή και επιστροφή
    Οι Τρόποι αποστολής και επιστροφής εμφανίζονται στην σελίδα του προϊόντος. Μπορείτε σε αυτήν τη σελίδα να κλικάρετε στις επιλογές αποστολή και επιστροφή για να δείτε τις απαραίτητες πληροφορίες.

    Προσπαθούμε να σας προτείνουμε συνεργάτες που παρέχουν δωρεάν αποστολή και δωρεάν επιστροφή, όπως το Spartoo. Ωστόσο, οι συνεργάτες μπορούν ελεύθερα να ρυθμίσουν τις χρεώσεις αποστολής και να προτείνουν δωρεάν ή μη επιστροφή.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Πως εξελίσσεται η αποστολή για ένα προϊόν συνεργάτη ;

    Από τη στιγμή που θα καταχωρήσετε την παραγγελία σας στο Spartoo.gr, ο πωλητής Συνεργάτης καλείται να αποστείλει την παραγγελία σας τις επόμενες 48ώρες.

    Με την αποστολή της παραγγελίας, λαμβάνετε ένα email στο οποίο θα αναγράφεται το όνομα της μεταφορικής εταιρίας και ο αριθμός παρακολούθησης του πακέτου σας. Με αυτό θα μπορέσετε να επισκεφθείτε το site της μεταφορικής για να παρακολουθήσετε την πορεία παράδοσης του πακέτου σας.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;

    Πως γίνετε η επιστροφή σε ένα προϊόν συνεργάτη ;

    Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από έναν συνεργάτη πωλητή, τηρώντας την προθεσμία για να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας . Αυτό το χρονικό πλαίσιο καθορίζεται στην πολιτική επιστροφών στη σελίδα προϊόντος.

    Υποβάλετε το αίτημα επιστροφής συνδέοντας τον λογαριασμό σας στον ιστότοπο spartoo.gr στην ενότητα οι επιστροφές μου .

    Η επιστροφή γίνεται με δικά σας έξοδα. Θα λάβετε ένα email με τη διεύθυνση επιστροφής για να επιστρέψετε το προϊόν και έναν κωδικό επιστροφής για να αντιγράψετε σε ένα φύλλο και να επισυνάψετε μέσα στο πακέτο.

    Μόλις ληφθεί το προϊόν σας, ο πωλητής θα επικυρώσει την επιστροφή χρημάτων σας και το Spartoo θα σας πιστώσει με το ποσό του προϊόντος.
    Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας;
    Δώστε τη γνώμη σας
    PREMIUM