Διαχείριση προτιμήσεων των cookies
Το Spartoo χρησιμοποιεί cookies που είναι απολύτως απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου, καθώς και για την εξατομίκευση περιεχομένου και την ανάλυση επισκεψιμότητας. Οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούν cookies για την προβολή εξατομικευμένων διαφημίσεων με βάση την περιήγησή σας και το προφίλ σας. Εάν κάνετε κλικ στο "Αποδοχή όλων και κλείσιμο" παρακάτω, μπορείτε να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας στον λογαριασμό πελάτη σας ανά πάσα στιγμή. Εάν κάνετε κλικ στο "Απόρριψη όλων", θα χρησιμοποιηθούν μόνο τα cookies που είναι απολύτως απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου.
Δωρεαν παραδοση και επιστροφη
Spartoo
λογαριασμός
Αγαπημένα
0 Καλάθι
Menu

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ

1 Εφαρμογή των γενικών όρων πώλησης

Eνημερώθηκε 05/07/2023

Eταιρεία SPARTOO ανώνυμη εταιρεία με κεφάλαιο 364 561,76 ευρώ, με έδρα επί της οδού 16 rue Henri Barbusse 38100 Grenoble, ΓΑΛΛΙΑ εγγεγραμμένης στο Εμπορικό και Εταιρικό Επιμελητήριο της Grenoble με αριθμό μητρώου 489 895 821.

Εξυπηρέτηση Πελατών :
Τηλέφωνο : 211 1987531
Εmail : adriana@spartoo.gr
Δευτέρα-Παρασκευή : 9:00 - 17:00


2 Εφαρμογή των γενικών όρων πώλησης

Η αποδοχή των Γενικών Όρων Πώλησης συνεπάγεται την εφαρμογή στο σύνολό τους. Ισχύουν για κάθε καταχωρημένη παραγγελία στο site spartoo.gr. Οι Γενικοί Όροι Πώλησης αποτελούν τη σύμβαση μεταξύ της εταιρείας SPARTOO και του Πελάτη. Ο Πελάτης αποποιείται το να επικαλεστεί αντίφαση στο σύνολο του κειμένου, το οποίο θα είναι δεσμευτικό για το SPARTOO.

Αυτοί οι γενικοί όροι πώλησης μπορούν να τροποποιηθούν, ωστόσο σε κάθε παραγγελία του Πελάτη ισχύουν οι όροι που αναγράφονται την ημερομηνία που περάστηκε η παραγγελία στο site. Οι αλλαγές στους όρους πώλησης είναι δεσμευτικές για τους χρήστες της ιστοσελίδας μετά την ανάρτησή τους στο διαδίκτυο, και δεν αφορούν παλαιότερες συναλλαγές.

Κάθε χρήστης του site οφείλει να σέβεται τους γενικούς όρους πώλησης.

To SPARTOO.GR προτείνει προϊόντα που πωλούνται και αποστέλλονται από τους Συνεργάτες : « Προϊόντα Συνεργατών ». Οι παρόντες γενικοί όροι δεν ισχύουν για τις τιμές, τους τρόπους πληρωμής και τον έλεγχο των πληρωμών, τους πόντους εμπιστοσύνης και τις δωροεπιταγές, τον τρόπο της παράδοσης, την πολιτική επιστροφής των προϊόντων. Κάθε Συνεργάτης διαθέτει τους δικούς του όρους. Κάθε Πελάτης καλείται να λαμβάνει γνώση αυτών (πολιτική αποστολής, επιστροφής, Γ.Ο.Π.) για την επιλογή μεγέθους και χρώματος « Προϊόν Συνεργάτη » και για την καταχώρηση παραγγελίας : τρόπος πληρωμής, τρόπος και διεύθυνση παράδοσης.


3 Ισχύς της προσφοράς

Οι πωλήσεις προορίζονται αποκλειστικά για τους πελάτες που διαθέτουν διεύθυνση αποστολής στην Ελλάδα ή την Κύπρο.
Τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα είναι διαθέσιμα μέχρι να εξαντληθούν τα αποθέματα.
To SPARTOO.GR δεσμεύεται να ειδοποιεί τον Πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι έχει καταχωρήσει παραγγελία με προϊόν μη διαθέσιμο. Σε περίπτωση πιστωτικού ή αποδεικτικού εγγράφου παραγγελίας με μη διαθέσιμο προϊόν, το SPARTOO δεσμεύεται να προτείνει αντικατάσταση προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων στον Πελάτη μέσα σε 15 ημέρες. Η παραγγελία έχει αυτομάτως ακυρωθεί.


4 Παρουσίαση των προϊόντων

Τα προϊόντα που διατίθενται για πώληση περιγράφονται και παρουσιάζονται με τον λεπτομερέστερο δυνατό τρόπο. Ο Πελάτης δεσμεύεται να έχει γνώση της περιγραφής του κάθε προϊόντος με σκοπό να γνωρίζει τις ιδιότητες και τα βασικά χαρακτηριστικά. Ο Πελάτης δεσμεύεται να είναι ενημερωμένος πριν την καταχώρηση της παραγγελίας. Η επιλογή και η αγορά ενός προϊόντος είναι αποκλειστική ευθύνη του Πελάτη.
Ωστόσο, εάν παρουσιαστεί οποιαδήποτε διαφοροποίηση σε σχέση με την παρουσίαση του προϊόντος, το SPARTOO.GR δε φέρει καμία ευθύνη. Κάθε πελάτης καλείται να ενημερώσει το SPARTOO για όποιο λάθος εντοπιστεί στα χαρακτηριστικά του προϊόντος.

5 Δημιουργία λογαριασμού

Ο Πελάτης πρέπει να δημιουργήσει λογαριασμό πελάτη, πριν πραγματοποιήσει την πρώτη του παραγγελία. Θα χρειαστεί να συμπληρώσει τη φόρμα εγγραφής, περιλαμβάνοντας τις ακόλουθες πληροφορίες : ηλεκτρονική διεύθυνση, επώνυμο, όνομα, φύλο, ημερομηνία γέννησης,ολοκληρωμένη διεύθυνση παράδοσης, αριθμός τηλεφώνου. Σε αυτό το σημείο, ο Πελάτης δημιουργεί τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού του, ο οποίος είναι προσωπικός και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από τον ίδιο. Να αποφεύγεται η γνωστοποίηση σε τρίτους.
Ο Πελάτης δεσμεύεται να παρέχει πλήρεις και ακριβείς πληροφορίες. Κάθε πλαστοπροσωπία ή δήλωση ψευδούς ταυτότητας μπορεί να οδηγήσει στο κλείσιμο του λογαριασμού και σε ποινική δίωξη. Πολλαπλές καταχωρήσεις, χρήση του λογαριασμού από άλλα πρόσωπα ή άλλες δόλιες ενέργειες, μπορούν να οδηγήσουν στην απενεργοποίηση του λογαριασμού.
Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι είναι σε θέση να δεσμεύσει και να προβεί στην αγορά προϊόντων που προσφέρονται στην ιστοσελίδα SPARTOO.GR.
Το SPARTOO.GR αρνείται οποιαδήποτε πώληση σε ανηλίκους κάτω των 16 ετών, χωρίς προηγουμένως την απαραίτητη γονική συναίνεση, η οποία σε αυτή την περίπτωση θα ζητείται συνεχώς.


6 Τιμή των προϊόντων

Οι τιμές δίνονται σε ευρώ συμπεριλαμβανομένων και όλων των φόρων για την Ελλάδα και την Κύπρο, εκτός από τα έξοδα αποστολής. Εάν υπάρξει αλλαγή στο ποσοστό του ΦΠΑ, η αλλαγή συνυπολογίζεται στην τιμή των προϊόντων χωρίς προηγουμένως να ειδοποιηθεί ο Πελάτης. Το SPARTOO.GR διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τις τιμές της ανά πάσα στιγμή αλλά τα προϊόντα τιμολογούνται με την τιμή που ισχύει τη στιγμή της παραγγελίας.

Οι τιμές υπολογίζονται με βάση τις ενδεχόμενες εκπτώσεις που διατέθηκαν από το site του SPARTOO.GR, εκτός από τα Προϊόντα Συνεργατών. Αυτές οι τιμές είναι σταθερές και δεν υπόκεινται σε αναθεώρηση κατά τη διάρκεια της περιόδου ισχύος τους, όπως αναφέρεται στο site του SPARTOO.GR, το SPARTOO.GR διατηρεί το δικαίωμα, εκτός από αυτό το χρονικό διάστημα της επικύρωσης, να τροποποιήσει τις τιμές ανά πάσα στιγμή. Δεν περιλαμβάνονται έξοδα επεξεργασίας, εκτέλεσης, μεταφοράς και παράδοσης που θα χρεώνονται επιπλέον, καθώς αυτά καθορίζονται στο site. Η αιτούμενη εξόφληση για τον Πελάτη αφορά το συνολικό ποσό της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων των εν λόγω εξόδων.

Για τα Προϊόντα συνεργατών, ο Πελάτης πρέπει να συμβουλεύεται τους γενικούς όρους πώλησης του Συνεργάτη σχετικά με την τιμή.

Η απόδειξη εκδίδεται από το SPARTOO.GR. Μπορείτε να κατεβάσετε την απόδειξή σας από το site όπου πραγματοποιήθηκε η παραγγελία.





7 Παραγγελία και ασφαλής πληρωμή

7.1 : Πληρωμή

Ο πελάτης επικυρώνει την παραγγελία του, όπως αναφέρεται παρακάτω. Η επικύρωση αυτή συνεπάγεται την αποδοχή των γενικών όρων πώλησης του SPARTOO.GR και του ή των Συνεργατών του εάν υπάρχει ένα ή περισσότερα Προϊόντα Συνεργατών. Ο πελάτης που ενδιαφέρεται για ένα προϊόν στην ιστοσελίδα SPARTOO.GR ακολουθεί την παρακάτω διαδικασία για να ολοκληρώσει την παραγγελία του.
- Διαλέγει το μέγεθος και το χρώμα
- Στο καλάθι, ελέγχει τα στοιχεία της παραγγελίας (το χρώμα, την ποσότητα, το μέγεθος, την τιμή, κλπ...) με δυνατότητα τροποποίησης,προσθήκη ή διαγραφή ορισμένων προϊόντων.
- Κατά την πρώτη του παραγγελία, συμπληρώνει μία φόρμα δημιουργίας λογαριασμού με κωδικό πρόσβασης.
- Αν ο πελάτης επωφελείται από μια ειδική προσφορά (με εξαίρεση τα προϊόντα Συνεργατών), πληκτρολογεί πρώτα τον κωδικό που έχει αποσταλεί στο ειδικό πεδίο για τον σκοπό αυτό.
- Επιλέγει τη μέθοδο πληρωμής, τον τρόπο παράδοσης, την διεύθυνση παράδοσης.
- Μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής, επιβεβαιώνει την παραγγελία οριστικά και αμετάκλητα με τα αποτελέσματα που παρατίθενται παρακάτω. Κάθε επικυρωμένη παραγγελία συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής.
- Ένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας αποστέλλεται με το τελικό ποσό της παραγγελίας μετά την παραλαβή (η οποία δεν είναι μια κατάθεση). Τα Προϊόντα είναι κατοχυρωμένα για 7 ημέρες.

Κάθε επικυρωμένη παραγγελία συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής.

Η μεταβίβαση της κυριότητας των προϊόντων που πωλούνται από το SPARTOO.GR και τους συνεργάτες του, προς όφελος του Πελάτη, θα πραγματοποιηθεί μόνο μετά την πλήρη και ορθή πληρωμή από τον τελευταίο, και αυτό ανεξάρτητα από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων. Η ρήτρα παρακράτησης της κυριότητας δεν αποκλείει τον κίνδυνο απώλειας ή φθοράς των αγαθών που θα είναι σε βάρος του Πελάτη από την παράδοση στο σπίτι του.

Ο Πελάτης οφείλει να επαληθεύσει την ακρίβεια της παραγγελίας και να αναφέρει τυχόν σφάλματα αμέσως.


7.2 : Πληρωμή

  • Ο πελάτης μπορεί να εξοφλεί τις παραγγελίες με αντικαταβολή
    Κόστος 3 ευρώ με τη Γενική Ταχυδρομική και με τη UPS κόστος 5 ευρώ για Ελλάδα και για την Κύπρο κόστος 7 ευρώ με τη Γενική Ταχυδρομική και με τη UPS κόστος 5 ευρώ, χωρίς δικαίωμα υπαναχώρησης, τα οποία δεν επιστρέφονται σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν. Η πληρωμή πρέπει να εξοφληθεί με μετρητά.


  • Πληρωμή με τραπεζική κάρτα

    Ο Πελάτης εισάγει τον αριθμό της τραπεζικής του κάρτας καθώς και την ημερομηνία λήξης της και τον κωδικό ασφαλείας (CVV).
    Τέλος, επικυρώνει την παραγγελία του πατώντας το κουμπί « Επιβεβαίωση ». Για να εξασφαλίσει την πληρωμή, σε ορισμένες περιπτώσεις, η επιβεβαίωση της πληρωμής γίνεται μόνο μετά την εισαγωγή ενός 3D-Secure κώδικα που παρέχεται από την τράπεζα. Ελέγχοντας το πεδίο Απομνημόνευση, ο Πελάτης συμφωνεί ότι ο αριθμός της τραπεζικής κάρτας του σχετίζεται με την ημερομηνία λήξης και τα στοιχεία αποθηκεύονται για μελλοντικές αγορές.
  • Paypal
    Σε κάθε κάτοχο ενός λογαριασμού PayPal, η πληρωμή γίνεται απευθείας,από το λογαριασμό αυτό, αναφέροντας απλώς τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον κωδικό πρόσβασης PayPal.
    Με αυτό τον τρόπο, οι οικονομικές πληροφορίες του Πελάτη δεν είναι κοινοποιούνται ποτέ στο SPARTOO.GR. Το PayPal κρυπτογραφεί και προστατεύει τον αριθμό της κάρτας σας μια για πάντα.
  • Πληρωμή με πιστωτικό
    Η πληρωμή με πιστωτικό είναι δυνατή. Ο Πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει στο Κουπόνι έκπτωσης το νούμερο του πιστωτικού. Εάν το ποσό της παραγγελίας υπερβαίνει το ποσό του πιστωτικού, ο Πελάτης πρέπει να ολοκληρώσει την πληρωμή με άλλoυς τρόπους. Εάν το ποσό της παραγγελίας είναι μικρότερο από το ποσό του πιστωτικού, ο Πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόλοιπο για επόμενη παραγγελία εντός της περιόδου ισχύος του πιστωτικού.
  • Κλάρνα

    Η πληρωμή μπορεί να γίνει μέσω Klarna. Η Klarna είναι ένας πάροχος υπηρεσιών, που προσφέρει στον πελάτη μια πιστωτική υπηρεσία για τις αγορές του. Η Klarna προσφέρει δωρεάν πληρωμή σε τρεις δόσεις.
    .
  • Οι πληρωμές χρεώνονται αυτόματα από την καταχωρημένη χρεωστική/πιστωτική κάρτα του πελάτη μέχρι την πλήρη εξόφληση της παραγγελίας. Η πρώτη πληρωμή πραγματοποιείται κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας. Οι άλλες δύο πληρωμές θα πραγματοποιούνται κάθε 30 ημέρες, μόλις πραγματοποιηθεί η πρώτη πληρωμή.

    Εάν ο πελάτης προβεί σε επιστροφή εντός 14 ημερών από την αγορά, η πρώτη πληρωμή θα επιστραφεί και οι επόμενες δύο πληρωμές θα ακυρωθούν.
    Αυτός ο τρόπος πληρωμής είναι διαθέσιμος μόνο διαδικτυακά και για παραγγελίες ελάχιστου ποσού 35 ευρώ και μέγιστου ποσού 1.500 ευρώ.

    Μόλις επιλεγεί η μέθοδος πληρωμής Klarna, θα εμφανιστεί ένα πρόγραμμα άμεσης χρέωσης. Στη συνέχεια, ο πελάτης πρέπει να αποδεχθεί τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις χρήσης της Klarna, τη δήλωση απορρήτου και την πολιτική χρήσης cookies.

    Στη συνέχεια, ο Πελάτης πρέπει να επιβεβαιώσει τον αριθμό τηλεφώνου του. Σε αυτόν τον αριθμό θα αποσταλεί ένας κωδικός επαλήθευσης. Ο πελάτης πρέπει να εισάγει τον κωδικό επαλήθευσης στο πλαίσιο που προβλέπεται για το σκοπό αυτό.
    για το σκοπό αυτό.

    Στη συνέχεια, ο Πελάτης πρέπει να επιβεβαιώσει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του και να συμπληρώσει τις πληροφορίες που ζητούνται για τη δημιουργία λογαριασμού Klarna.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθύντε στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Κλάρνα
7.3 : Σφάλμα πληρωμής

Το SPARTOO.GR διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση ή την πραγματοποίηση παραγγελίας από Πελάτη που δεν έχει καταβάλλει ολόκληρο ή μέρος της πληρωμής προηγούμενης παραγγελίας ή με τον οποίο εκκρεμεί κίνδυνος απάτης.

Κάθε απόρριψη της τραπεζικής κάρτας, οποιαδήποτε απόρριψη πληρωμής, ή άρνηση της πληρωμής με αντικαταβολή, κάθε καταχρηστική ενέργεια με το Paypal μπορεί να οδηγήσει σε διαδικασία επικύρωσης από το SPARTOO.GR. Για όλες τις μη καταβολές πληρωμών, το SPARTOO.GR θα εφαρμόσει κυρώσεις και, επιπλέον, θα ορίσει τα έξοδα είσπραξης.



7.4 : Επιβεβαίωση πληρωμών

Το SPARTOO.GR ελέγχει όλες τις παραγγελίες που τοποθετούνται στο site του. Αυτός ο έλεγχος έχει σκοπό να προστατεύσει το SPARTOO.GR από καταχρηστικές πρακτικές : κλοπή ταυτότητας, απάτες πληρωμής. Οι υπηρεσίες του SPARTOO.GR ενδέχεται να ζητήσουν από τον Πελάτη, την προσκόμιση όλων των απαραίτητων διακαιολογητικών για την απεμπλοκή της παραγγελίας : φωτοτυπία της ταυτότητας ή του διαβατηρίου, λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος, κλπ…

Αν δεν αποσταλούν αυτά τα στοιχεία εντός 7 ημερών, η παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα.

Τυχόν προσκόμιση αναληθών δικαιολογητικών θα έχουν επίσης σαν αποτέλεσμα την ακύρωση της παραγγελίας.

Για παραγγελία Προϊόντων Συνεργατών οι συνεργάτες έχουν τις δικές τους απαιτήσεις, για τις οποίες το SPARTOO.GR δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο.



7.5 : Ασφάλεια πληρωμών

Για να εξασφαλίσει την ασφάλεια των πληρωμών, το SPARTOO.GR χρησιμοποιεί την υπηρεσία ασφαλούς πληρωμής. Αυτή η υπηρεσία ενσωματώνει το πρότυπο ασφάλειας SSL. Τα εμπιστευτικά δεδομένα (ο αριθμός της τραπεζικής κάρτας έως 16 ψηφία, η ημερομηνία λήξης και ο κωδικός ασφαλείας CVV) είναι τα απόρρητα στοιχεία που διαβιβάζονται άμεσα στον server της τράπεζας χωρίς να διέλθουν από τα φυσικά μέσα των servers του SPARTOO.GR.Το σύστημα πληρωμών παρέχει ένα ηλεκτρονικό πιστοποιητικό που θα αποτελέσει απόδειξη του ποσού και την ημερομηνία της συναλλαγής.


8 Ταυτοποίηση

Ο Πελάτης που έχει ήδη πραγματοποιήσει μια αγορά στον ιστότοπο SPARTOO. GR μπορεί να επιλέξει έναν κωδικό πρόσβασης που του επιτρέπει, κατά τη διάρκεια των επόμενων παραγγελιών, να μην χρειάζεται να συμπληρώσει ξανά τα πεδία πριν από την παραγγελία.


Ο Πελάτης που έχει ήδη εγγραφεί αναγνωρίζεται στον ιστότοπο ως πελάτης του SPARTOO. GR.


Ο κωδικός πρόσβασης που έχει ο πελάτης στο SPARTOO. GR είναι αυστηρά εμπιστευτικός και προσωπικός. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αποκαλύπτεται ή να κοινοποιείται σε κανέναν.


Σε περίπτωση που ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, ο Πελάτης SPARTOO. GR μπορεί να κάνει κλικ στον σύνδεσμο στη σελίδα αναγνώρισης με τίτλο "Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Κάντε κλικ εδώ". Στη συνέχεια, στην επόμενη σελίδα, θα πρέπει να εισαγάγει τη διεύθυνση email του και να κάνει κλικ στην αποστολή. Στη συνέχεια, θα λάβει έναν σύνδεσμο στο email του που θα του επιτρέψει να επαναφέρει τον κωδικό πρόσβασής του. Αυτός ο νέος κωδικός θα αντικαταστήσει αυτόματα τον παλιό.

Για την καταχώρηση παραγγελίας, ο Πελάτης SPARTOO. GR πρέπει να συνδεθεί εισάγοντας το όνομα χρήστη και τον νέο κωδικό πρόσβασης στο χώρο που είναι αφιερωμένος για το σκοπό αυτό. Αυτός ο κωδικός πρόσβασης δεν χρησιμοποιείται με κανέναν τρόπο για την πραγματοποίηση πληρωμής.


9 Αποστολή από το SPARTOO.GR

Για τα Προϊόντα συνεργατών, ο Πελάτης πρέπει να συμβουλεύεται τους γενικούς όρους πώλησης του Συνεργάτη, σχετικά με την πολιτική της αποστολής. Τα Προϊόντα συνεργατών δεν αποστέλλονται στην Κύπρο.
Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται πάντα σε εργάσιμες ημέρες και από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας (Σάββατο, Κυριακή και αργίες δεν λαμβάνονται υπόψη κατά τον υπολογισμό του χρόνου παράδοσης). Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού ή ανωτέρας βίας που θα καθυστερούσε την παραλαβή, το SPARTOO.GR δεν θεωρείται υπεύθυνο.


9.1.Ελλάδα

Παράδοση με την Γενική Ταχυδρομική
Παράδοση : 6-10 εργάσιμες ημέρες
Χρέωση παράδοσης :Δωρεάν

*Για παραγγελίες μικρότερες των 30 ευρώ,τα έξοδα μεταφοράς αυξάνονται κατά 2,99€ επιπλέον.


Παράδοση με τη UPS Standard:
Παράδοση : 7-9 εργάσιμες ημέρες
Χρέωση παράδοσης : 7,99€



Παράδοση με UPS Express :
Παράδοση: Ο χρόνος παράδοσης με την UPS εξαρτάται από το ταχυδρομικό σας κωδικό και ενημερώνεστε σχετικά στη σελίδα πληρωμής
Χρέωση : 15,99€



9.2.Κύπρος

Παράδοση με Γενική Ταχυδρομική:
Παράδοση: σε 15 εργάσιμες ημέρες
Χρέωση : 6,99€

Παράδοση με ( UPS Express) :
Χρέωση : 19,99€
Παράδοση: Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται ανάλογα με τη διεύθυνση αποστολής και ενημερώνεστε σχετικά στη σελίδα πληρωμής.


10 Επιστροφή

Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το site του SPARTOO.GR μπορούν να επιστραφούν αν ο πελάτης δεν θέλει να κρατήσει ένα προϊόν για τους νόμιμους λόγους : το προϊόν δεν αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος,δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, κλπ…. Τα προϊόντα του SPARTOO.GR μπορούν να αντικατασταθούν ή να επιστραφούν στο ποσό της αξίας τους (δωρεάν επιστροφή δείτε την παράγραφο 10.1).
Τα προϊόντα Συνεργατών μπορούν να επιστραφούν μόνο για επιστροφή χρημάτων (οι όροιτου κάθε πωλητή βρίσκονται στην σελίδα του προϊόντος).
Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά :
-Το(α) προϊόν(τα) δεν πρέπει να φορεθεί(ούν) σε εξωτερικό χώρο. Το(α) προϊόν(τα) πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση,
-Το(α) προϊόν(τα) που επιστρέφεται(ονται) πρέπει να ανταποκρίνονται στο(α) προϊόν(τα) που παραδόθηκε(αν),
-Το(α) προϊόν(τα) πρέπει να επιστραφεί(ούν) στο κουτί τους χωρίς αυτό να έχει υποστεί φθορές (το κουτί δεν θα πρέπει να έχει κολληθεί), το πακέτο στο οποίο θα τοποθετηθεί το προϊόν θα πρέπει να είναι σωστά κλεισμένο,
-Το(α) προϊόν(τα) θα πρέπει να επιστραφεί(ούν) εντός 30 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.
- Οι άδειες συσκευασίες είναι αιτία για άρνηση κάθε αλλαγής ή επιστροφής,
- Ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία επιστροφής.

Κάθε πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται στην ιστοσελίδα του SPARTOO.GR. Αυτό θα πρέπει να το πράξει εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας από τον ίδιο ή από τρίτους που ενεργούν με εντολή του. Πρέπει να έχει οπωσδήποτε αποσταλεί με e-mail ή με κούριερ μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, ενδεχομένως μέσω της ακόλουθης συμπληρωμένης φόρμας:
Υπόψιν του SPARTOO, 16 rue Henri Barbusse, 38100 Grenoble, France στο adriana@spartoo.gr
Από αυτή την στιγμή σας ειδοποιώ για την αποχώρησή μου από τη σύμβαση για την πώληση του/των ακόλουθων :
Αριθμός του/των προϊόντων :
Αριθμός παραγγελίας :
Η παραγγελία έγινε στις .... .. και παραλήφθηκε στις.....
Επίθετο του καταναλωτή :
Διεύθυνση του καταναλωτή :
Έγινε στις
Υπογραφή (αν αυτό έγινε γραπτά στο χαρτί)

Ο πελάτης στη συνέχεια θα μπορεί να επιστρέψει το σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία (ένας έλεγχος θα πραγματοποιηθεί), συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής (εξαιρουμένων των πρόσθετων εξόδων που προκύπτουν από το γεγονός ότι ο πελάτης έχει επιλέξει, εάν είναι απαραίτητο, ένα είδος παράδοσης άλλο από το συγκεκριμένο τρόπο παράδοσης που προσφέρεται από το SPARTOO.GR). Τα έξοδα επιστροφής είναι στον πελάτη. Αυτή η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του εντύπου υπαναχώρησης.


10.1 : Τα μέσα για να κάνετε μία επιστροφή είναι τα ακόλουθα :

- Ελλάδα : δωρεάν επιστροφή με τη Γενική Ταχυδρομική. Για όλους τους υπόλοιπους τρόπους επιστροφής χρεώνεται ο πελάτης.
-Κύπρος : δωρεάν επιστροφή με τη UPS. Για όλους τους υπόλοιπους τρόπους επιστροφής χρεώνεται ο πελάτης.

Για τα προϊόντα Συνεργατών, οι προϋποθέσεις του κάθε πωλητή βρίσκονται στην σελίδα του προϊόντος.


10.2 : Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη :

Βήμα 1 : Λογαριασμός πελάτη
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Spartoo.gr χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και τον κωδικό πρόσβασης και πηγαίνετε στον τομέα « οι επιστροφές μου » για να συμπληρώσετε την φόρμα αίτησης επιστροφής.

Βήμα 2 : Ετικέτα επιστροφής
-Εάν η επιστροφή είναι δωρεάν και προσφέρεται από το SPARTOO.GR : θα παραλάβετε ένα e-mail με ένα σύνδεσμο που σας επιτρέπει να εκτυπώσετε την ετικέτα επιστροφής.
-Εάν η επιστροφή είναι με έξοδα του πελάτη: θα λάβετε ένα e-mail με την διεύθυνση της επιστροφής στην οποία πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν.

Βήμα 3 : Παράδοση του πακέτου στον μεταφορέα
Ο πελάτης παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που έχει επιλεγεί στην περίπτωση της δωρεάν επιστροφής.
Ο πελάτης παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα της επιλογής του σε περίπτωση επιστροφής με έξοδα δικά του.
Κρατήστε την απόδειξη της παράδοσης του πακέτου για κάθε περίπτωση μεταγενέστερης αμφισβήτησης.
Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 7 έως 10 εργάσιμες ημέρες.


11 Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δεν παραδόθηκαν από τις υπηρεσίες αποστολής

11.1 : Επιστροφή με την ένδειξη: "ΆΓΝΩΣΤΟΣ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ":

Πρόκειται για δέματα που επιστράφηκαν καθώς η μεταφορική υπηρεσία δεν βρήκε τον παραλήπτη στην αναφερόμενη διεύθυνση.Μετά την παραλαβή και αποδοχή του δέματος από τις υπηρεσίες μας, το SPARTOO.GR, θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία εφόσον το προϊόν είναι ακόμη διαθέσιμο, ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον η πληρωμή έχει γίνει, κατ' επιλογή του πελάτη.
Tο SPARTOO.GR διατηρεί το δικαίωμα να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων κι όχι στην επανάληψη αποστολής της παραγγελίας, στην περίπτωση επανειλημμένων επιστροφών με την ένδειξη "ΆΓΝΩΣΤΟΣ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ".


11.2 : Επιστροφές για δέματα με την ένδειξη "ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΘΗΚΕ":

Πρόκειται για δέματα, τα οποία οι παραλήπτες δεν αναζήτησαν μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του δέματος από τις υπηρεσίες μας, το SPARTOO.GR θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία εφόσον το προϊόν είναι ακόμη διαθέσιμο, ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον η πληρωμή έχει γίνει, κατ' επιλογή του πελάτη. Tο SPARTOO.GR διατηρεί το δικαίωμα να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων κι όχι στην επανάληψη αποστολής της παραγγελίας, στην περίπτωση επανειλημμένων επιστροφών με την ένδειξη "ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΘΗΚΕ".


11.3 : Επιστροφές με την ένδειξη "ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ":

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από το SPARTOO.GR, ένα πιστωτικό κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα στην "ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ» του SPARTOO.GR.

Σε περίπτωση επιστροφής του δέματος με τις ενδείξεις "ΆΓΝΩΣΤΟΣ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ", "ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΘΗΚΕ" ή "ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ" το SPARTOO.GR δεν εγγυάται την κράτηση των προϊόντων που παραγγέλθηκαν και ενδέχεται να προχωρήσει σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας εάν το ή τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα.

Για τα προϊόντα Συνεργατών, ισχύει μόνο η επιστροφή χρημάτων.


12 Ευθύνη

Για όλα τα στάδια πρόσβασης στην ιστοσελίδα, πλοήγησης, συμπλήρωσης φορμών, παραγγελίας, αποστολής ή κάθε άλλης υπηρεσίας, η εταιρία SPARTOO.GR φέρει μόνο υποχρέωση καταβολής προσπάθειας. Συνεπώς, το SPARTOO.GR δε φέρει καμία ευθύνη για κάθε φθορά ή ζημία που προήλθε από τη χρήση του διαδικτύου, και που είναι ξένες ως προς την επιμέλεια και προσοχή του SPARTOO.GR. Ειδικότερα, η SPARTOO.GR δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε παρεμβολή στην παροχή της υπηρεσίας, ή κάθε κακόβουλη εξωτερική παρεμβολή ή παρουσία ιού. Επίσης, κάθε συμβάν που χαρακτηρίζεται ως ανωτέρα βία υπό την έννοια που της προσδίδεται από τη νομολογία του Ακυρωτικού Δικαστηρίου της Γαλλίας, απαλλάσσει ολοκληρωτικά την SPARTOO.GR από κάθε ευθύνη. Οι πελάτες καλύπτονται από τις εγγυήσεις που δίνονται από τις εταιρίες κατασκευής που προβάλλονται στην ιστοσελίδα.

13 Πνευματικά δικαιώματα

Όλα τα στοιχεία της ιστοσελίδας SPARTOO, οπτικά ή ηχητικά, συμπεριλαμβανομένης και της υποκείμενης τεχνολογίας, προστατεύονται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων, από σήματα ή διπλώματα ευρεσιτεχνίας.
Αποτελούν αποκλειστική ιδιοκτησία της SPARTOO.
Κάθε υπερκειμενική ζεύξη που παραπέμπει στην ιστοσελίδα της SPATROO χρησιμοποιώντας κυρίως την τεχνική του framing, του deep-linking, του in-line linking ή κάθε άλλης τεχνικής βαθιάς ζεύξης, απαγορεύεται ρητά σε κάθε περίπτωση.
Σε κάθε περίπτωση, κάθε ζεύξη, έστω και σιωπηρά επιτρεπόμενη, πρέπει να αφαιρείται μετά από απλή αίτηση της SPARTOO.GR.


14 Ονομαστικά δεδομένα

14.1 : Συλλογή προσωπικών δεδομένων

Κατά τη δημιουργία λογαριασμού πελάτη και παραγγελιών στην ιστοσελίδα spartoo.gr, η εταιρεία SPARTOO συλλέγει προσωπικά δεδομένα.Όλα τα δεδομένα που συλλέγονται είναι επαρκή, συναφή και περιορίζονται σε ό,τι είναι απαραίτητο για τους σκοπούς της επεξεργασίας (σημεία 2 και 3).Ο υπεύθυνος για τη συλλογή των δεδομένων είναι η εταιρεία SPARTOO SAS, απλοποιημένη ανώνυμη εταιρεία εγγεγραμμένη στο Εμπορικό και Εταιρικό Επιμελητήριο της Grenoble με αριθμό 489 895 821, του οποίου η έδρα βρίσκεται στο 16 rue Henri Barbusse 38100 Grenoble – Γαλλία. Το SPARTOO έχει δηλώσει στο CNIL (Γαλλικός Οργανισμός Προστασίας Δεδομένων) την προστασία των προσωπικών δεδομένων των Πελατών και την καταπολέμηση της απάτης : δήλωση n°1182432.

Ο όρος « προσωπικά δεδομένα » αναφέρεται σε όλα τα δεδομένα που επιτρέπουν την ταυτοποίηση ενός ατόμου, πράγμα που αντιστοιχεί στο επώνυμο, το όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου, την ημερομηνία γέννησης, την ηλεκτρονική διεύθυνση,η ταχυδρομική διεύθυνση και η διεύθυνση IP καθώς και όλες τις πληροφορίες που ο χρήστης επιλέγει να δώσει στο SPARTOO.GR και που τον αφορούν.

Για να καταπολεμηθούν απόπειρες καταχρηστικών πράξεων που περιγράφονται παρακάτω (σημεία 2 και 3), το SPARTOO.GR μπορεί να διατηρήσει για περιορισμένο χρονικό διάστημα τις πληροφορίες που αφορούν στις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στο site, εκ των οποίων ένα μέρος του αριθμού και την ημερομηνία λήξης της τραπεζικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε στη συναλλαγή.


14.2 : Σκοποί της συλλογής προσωπικών δεδομένων

Οι πληροφορίες προσωπικού χαρακτήρα συλλέγονται μόνο για καθορισμένους, σαφείς και νόμιμους σκοπούς, για να ανταποκριθούν σε έναν από τους παρακάτω σκοπούς :
-τη διαχείριση των παραγγελιών στο Site,
-τη δημιουργία εμπορικών στατιστικών, την πραγματοποίηση ερευνών αγοράς και αγοραστικών συμπεριφορών,
-τη σύναψη και διαχείριση αρχείων, πράγμα που συμπεριλαμβάνει κυρίως τεχνικής φύσεως διαδικασίες όπως τυποποίηση, εμπλουτισμό και την αντιγραφή,
-την πραγματοποίηση διαδικασιών που αφορούν τη διαχείριση των πελατών,
-την επιλογή πελατών για την πραγματοποίηση ερευνών και ενεργειών προώθησης,
-την αποστολή προσκλήσεων και μηνυμάτων προώθησης εκ μέρους της SPARTOO.GR. Ο Πελάτης μπορεί να διαγραφεί οποιαδήποτε στιγμή από τις προσφορές αυτές πατώντας το σύνδεσμο που έχει δημιουργηθεί για το σκοπό αυτό στο κάτω μέρος των εν λόγω ηλεκτρονικών μηνυμάτων.
-την τήρηση των νομικών μας υποχρεώσεων.
-την πάταξη καταχρηστικών πρακτικών


14.3 : Καταπολέμηση καταχρηστικών κινήσεων

Για την καταπολέμηση καταχρηστικών κινήσεων,η SPARTOO έχει δημιουργήσει ένα σύστημα ελέγχου βάση του οποίου που μπορεί να:

(I)Σας ζητηθούν,κάποια δικαιολογητικά μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή,σε περίπτωση αυτόματης ειδοποίησης που ενεργοποιείται κατά την διασταύρωση των πληροφορίων που αφορούν την παραγγελία σας, για την εξασφάλιση της συναλλαγής.
(II)Να μην προχωρήσει στην προετοιμασία της παραγγελίας σας εάν έχει γίνει ήδη καταχρηστική χρήση του λογαριασμού πελάτη σας,
(III) Να παρέχει τα προσωπικά σας δεδομένα, κατόπιν αιτήματος δικαστικών αρχών, σε περίπτωση καταγγελίας ή δικαστικής απαίτησης.


14.4 : Αποδοχείς της συλλογής δεδομένων

Μόνο η εταιρία και οι επιχειρήσεις που έχουν συνάψει συμβόλαιο μαζί της για την επεξεργασία των παραγγελιών σας έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που μας δίνετε. Οι κατηγορίες των εργαζομένων που θα έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα μέσα στη SPARTOO, και στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους, είναι το εμπορικό τμήμα, η διοίκηση, το τεχνικό τμήμα και οι υπηρεσίες ελέγχου (ελεγκτής, υπηρεσίες εσωτερικού ελέγχου, κλπ...)

Εν δυνάμει αποδοχείς των προσωπικών σας δεδομένων είναι οι δημόσιοι οργανισμοί, αποκλειστικά για τη διεκπεραίωση των νομικών μας υποχρεώσεων, οι δικαστικοί υπάλληλοι, οι υπουργικοί νομικοί υπάλληλοι και εταιρίες είσπραξης οφειλών.

Έχουν παρθεί όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα για να διασφαλιστούν τα προσωπικά δεδομένα και κυρίως να αποφευχθούν παρατυπίες, ζημίες ή μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση από τρίτα άτομα.

Μόνο η εταιρεία μας και οι συνεργάτες μας για την επεξεργασία της παραγγελίας σας έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που μας παρέχετε. Οι κατηγορίες των προσώπων που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα στη Spartoo βρίσκονται εντός των ορίων των αντίστοιχων αρμοδιοτήτων τους, την εμπορική υπηρεσία, τις διοικητικές υπηρεσίες, την τεχνική υπηρεσία και τους οργανισμούς ελέγχου (ελεγκτής, υπεύθυνος για τις διαδικασίες εσωτερικού ελέγχου,κλπ.). Μπορούν επίσης να είναι οι παραλήπτες των προσωπικών σας στοιχείων φορείς δημοσίου, μόνο και μόνο για να ανταποκριθούν σε νομικές υποχρεώσεις, δικαστικοί επιμελητές, δικαστικοί υπάλληλοι και οργανισμοί για την είσπραξη χρέους. Το SPARTOO διατηρεί το δικαίωμα να μεταφέρει εμπορικά τα δεδομένα που έχει συλλέξει στον ιστότοπό της εάν έχετε δώσει την προηγούμενη συγκατάθεσή σας, επιλέγοντας τη σημείωση "Θα επιθυμούσα να λαμβάνω τις προσφορές από συνεργάτες του Spartoo". Στη συνέχεια, μπορείτε να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή, καταργώντας την επιλογή της ίδιας σημείωσης. Οποιαδήποτε επεξεργασία που βασίζεται στη συναίνεση που δόθηκε πριν από την απόσυρση είναι νόμιμη. Το SPARTOO μπορεί στη συνέχεια να υποχρεωθεί να μεταφέρει τα δεδομένα σε εταιρείες του εξωτερικού. Στη συνέχεια αναλαμβάνει να κοινοποιήσει τα δεδομένα αυτά μόνο σε άλλες εταιρείες που έχουν το ίδιο επίπεδο προστασίας δεδομένων με τη Γαλλία και την Ευρωπαϊκή Κοινότητα.


14.5: Φύλαξη προσωπικών δεδομένων

Τα δεδομένα που συλλέγουμε για σκοπούς διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ή προσέλκυσης πελατών διατηρούνται για περίοδο τριών ετών από το τελευταίο ενεργό βήμα, δηλαδή: ένα κλικ σε έναν σύνδεσμο υπερκειμένου, μια παραγγελία στην Ιστοσελίδα, μια σύνδεση με τον λογαριασμό του πελάτη, μια επίσκεψη στην Ιστοσελίδα...

Εάν δεν προβείτε σε περαιτέρω ενεργές ενέργειες, στο τέλος αυτής της τριετούς περιόδου διατήρησης, τα δεδομένα που σας αφορούν θα διαγραφούν ή θα ανωνυμοποιηθούν και ο λογαριασμός πελάτη σας θα διαγραφεί. Αυτή η αυτόματη ενέργεια θα είναι οριστική και μη αναστρέψιμη.

Στο πλαίσιο του συστήματος καταπολέμησης της απάτης, τα δεδομένα που συλλέγουμε διατηρούνται σε ασφαλή διακομιστή στο διαδίκτυο για περίοδο 6 μηνών. Στο τέλος αυτής της περιόδου, διαγράφεται αυτόματα.

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην πολιτική μας για την προστασία των δεδομένων.


14.6 : Cookies

Το SPARTOO μετράει τον αριθμό των σελίδων που επισκεφτήκατε καθώς και τον αριθμό των επισκέψεων στο site και τη συχνότητα των επισκέψεων, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία των « cookies ».
Ένα cookie επιτρέπει την ταυτοποίησή του Πελάτη. Αποθηκεύει πληροφορίες σχετικά με την πλοήγηση στον υπολογιστή του Πελάτη στο site spartoo.gr (τις σελίδες που επισκεφτήκατε, την ημέρα και την ώρα της επίσκεψης, κτλ.) και τις οποίες μπορούμε να διαβάσουμε κατά τις επόμενες επισκέψεις σας.
Τα δεδομένα που συλλέγονται από τα cookies, αποσκοπούν αποκλειστικά και μόνο για εσωτερικούς σκοπούς και δεν γνωστοποιούνται σε τρίτους.

Η χρήση των cookies, των δικών σας ή τρίτων, που δεν είναι απαραίτητα για τη χρήση του site, απαιτεί τη ρητή συγκατάθεση από την πλευρά του Πελάτη. Μπορείτε να εκφράσετε την συγκατάθεσή σας ή την αντίθεσή σας στη χρήση των cookies από τον browser σας ρυθμίζοντας τον κατάλληλα.

Ορισμένα cookies που ονομάζονται "διαφημιστικά cookies" μάς επιτρέπουν να παρακολουθήσουμε την πλοήγησή σας και να καταγράψουμε τα προϊόντα που είδατε. Κατόπιν, σε διάστημα το πολύ 90 ημερών θα σας παρουσιάσουμε διαφημιστικά σε σχέση ή όχι με το περιεχόμενο της προηγούμενης πλοήγησης. Τα cookies συνδέονται με το προφίλ του Πελάτη (χωρίς να χρειάζεται ταυτοποίηση).Απαιτείται επίσης η ρητή συγκατάθεσή σας με τον ίδιο τρόπο που υποδείχθηκε παραπάνω.
Εάν δεν επιθυμείτε πλέον να λαμβάνετε αυτά τα "διαφημιστικά cookies", κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
Απενεργοποίηση των διαφημιστικών cookies στο προφίλ μου


14.7 : Δικαίωμα πρόσβασης και μετατροπής

Όταν ο Πελάτης παρέχει προσωπικά δεδομένα, δίνει ρητά συγκατάθεση για τη συλλογή και χρήση των προσωπικών δεδομένων.

Σύμφωνα με το νόμο UE 2016/679, ο Πελάτης έχει δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης, εξακρίβωσης, περιορισμού και ενίοτε ένστασης σε σχέση με τα προσωπικά δεδομένα, δικαιώματα τα οποία μπορεί να ασκήσει απευθυνόμενος :
μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση : dpo@spartoo.com
με επιστολή στη SPARTOO SAS-DPO-16 rue Henri Barbusse - 38100 Grenoble - Γαλλία
Για νομικούς λόγους, ο Πελάτης μπορεί να αντιταχθεί στην επεξεργασία των δεδομένων που τον αφορούν ή να περιορίσει την επεξεργασία αυτών.
Ο πελάτης μπορεί, εάν είναι απαραίτητο, να υποβάλει καταγγελία σε εποπτική αρχή.


14.8 : Συγκατάθεση

Ο Πελάτης δεσμεύεται από πλευρά του, να τηρήσει τη συγκατάθεσή για τη συλλογή και χρήση των προσωπικών δεδομένων από το SPARTOO, να μην δημοσιοποιήσει τα δεδομένα του και να τα κρατήσει για προσωπική χρήση. Η εταιρεία SPARTOO διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί στον πελάτη την γνωστοποίηση των δεδομένων, μετά από αίτημα του Πελάτη για διαγραφή τους.


15 Διαγωνισμοί

Κάθε διαγωνισμός διαθέτει κανονισμούς οι οποίοι εκτίθενται στο site. Οι διαγωνισμοί που οργανώνονται από την SPARTOO είναι ελεύθεροι και μπορεί να δηλωθεί συμμετοχή χωρίς καμία υποχρέωση αγοράς. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι κάτοικοι της χώρας της οποίας στον διαγωνισμό θα πάρουν μέρος, και θα έχουν διαβάσει και αποδεχτεί τον κανονισμό του διαγωνισμού. Οι νικητές των Διαγωνισμών ειδοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Λαμβάνουν το βραβείο τους υπό τη μορφή εκπτωτικού κουπονιού ή δωροεπιταγής SPARTOO.GR. Οι τρόποι διάθεσης και η διάρκεια ισχύς των βραβείων αναγράφονται στον κανονισμό.
Το SPARTOO διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει, να αναβάλει ή να ακυρώσει ένα Διαγωνισμό και δε φέρει καμία ευθύνη για οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να προκύψει κατά τη διεξαγωγή του.
Ενστάσεις, επιστροφές χρημάτων και άλλοι όροι διευκρινίζονται στον κανονισμό του Διαγωνισμού. Κάθε κατάχρηση ή απόπειρα κατάχρησης με στόχο την αδικαιολόγητη είσπραξη ενός δώρου, δύναται να επιφέρει ποινικές διώξεις.


16 Ιδιωτικές πωλήσεις

Τα προϊόντα που πωλούνται στις "ιδιωτικές πωλήσεις του SPARTOO.GR" είναι διαθέσιμα σε εκείνους που πληρούν τουλάχιστον τρεις από τις ακόλουθες προϋποθέσεις :
- Είναι πελάτης του SPARTOO.GR έχοντας λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας με έγκυρη διεύθυνση e-mail και κωδικό πρόσβασης
- Έχει λάβει πρόσκληση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του λογαριασμού
- Έχει λάβει τουλάχιστον ένα email από το SPARTOO.GR


17 Spartoo Premium

Το Spartoo.gr προτείνει στους πελάτες του την Spartoo Premium.
Η Spartoo Premium είναι μια ετήσια επί πληρωμή υπηρεσία διάρκειας 12 μηνών από την στιγμή της εγγραφής. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να συνεχίσει να χρησιμοποιεί την υπηρεσία μετά τη λήξη των 12 μηνών, μπορεί να την ανανεώσει στο site για ακόμη 12 μήνες πληρώνοντας εκ νέου τη συνδρομή.

Τα πλεονεκτήματα της Spartoo Premium δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε προϊόντα Συνεργατών, μάρκες με την ένδειξη "Προϊόντα συνεργατών".

  • Τα πλεονεκτήματα της Spartoo Premium για την Ελλάδα και την Κύπρο είναι τα εξής:

- 10% άμεση έκπτωση σε μη εκπτωτικά προϊόντα.
- 5% άμεση έκπτωση σε όλα τα εκπτωτικά προϊόντα κατά την περίοδο των εκπτώσεων.
- Δωρεάν παράδοση από την Γενική Ταχυδρομική, Δωρεάν Express αποστολή.
- Αποκλειστικές προσφορές : πρόσθετες εκπτώσεις κατά τη διάρκεια των ημερών που προορίζονται για πελάτες Premium.


  • Όροι χρήσης των προσφορών:

- Όροι χρήσης του 10% : αυτή η προσφορά δεν ισχύει σε προϊόντα που έχουν ήδη έκπτωση και δεν ισχύει σε προϊόντα και μάρκες που δεν αναφέρονται στην προσφορά. (Δείτε τις προϋποθέσεις για τις τρέχουσες προσφορές). Αυτή η έκπτωση ισχύει μόνο για τα προϊόντα χωρίς προσφορές στην ιστοσελίδα.
- Όροι χρήσης του 5% : αυτή η προσφορά μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εκπτωτικά προϊόντα κατά την περίοδο των εκπτώσεων.
Δεν είναι συμψηφιζόμενη με άλλες προσφορές που η έκπτωση της αναγραφόμενης τιμής στην ιστοσελίδα εμφανίζεται κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Η έκπτωση αυτή ισχύει μόνο για εκπτωτικά προϊόντα.


18 Δωροεπιταγές και εκπτώσεις

Οι δωροεπιταγές ή οι προσφορές παρουσιάζονται με τη μορφή εκπτωτικών κουπονιών και διαθέτουν έναν κωδικό μοναδικό. Ορισμένα κουπόνια μπορούν έχουν μόνο μια χρήση. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στους όρους του κουπονιού. Οι δωροεπιταγές και οι προσφορές δεν μπορούν να επιστραφούν ως χρήματα, σε κάθε αγορά μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία μόνο δωροεπιταγή και ένα μόνο κουπόνι για προϊόντα που δεν έχουν ήδη έκπτωση. Τα προϊόντα που αγοράζονται με κουπόνια ή δωροεπιταγές μπορούν, ωστόσο, να αντικατασταθούν εάν δεν σας ικανοποιούν. Η δωροεπιταγή ή το κουπόνι, θα πιστωθεί στον λογαριασμό σας στο site και θα χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια της περιόδου ισχύος τους.
Δεν είναι συμψηφιζόμενα με άλλες προσφορές ή με εκπτωτικά κουπόνια.
Εκτός από τα προϊόντα συνεργατών


19 Εγγύηση χαμηλότερης τιμής

Εάν μετά την αγορά ενός προϊόντος από την ιστοσελίδα μας, ο πελάτης βρει χαμηλότερη τιμή, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, σε κάποιο άλλο site με σύστημα on-line πληρωμής, το SPARTOO.GR θα σας επιστρέψει τη διαφορά της τιμής.

Η επιστροφή της διπλάσιας διαφοράς της τιμής υπόκειται στις ακόλουθες προϋποθέσεις :
- Η τιμή που αναφέρεται ως μικρότερη θα πρέπει να περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής,
- Η τιμή που αναφέρεται ως μικρότερη δεν θα πρέπει να αφορά προϊόντα προσφοράς ή ειδικής έκπτωσης,
- Οι προϋποθέσεις παράδοσης πρέπει να είναι ίδιες (τα προϊόντα και τα νούμερα να είναι άμεσα διαθέσιμα, η αποστολή των προϊόντων να γίνεται άμεσα, να υπάρχει δωρεάν αποστολή και επιστροφή στο site),
- Τα στοιχεία πρέπει να είναι τα ίδια : καινούριο προϊόν, ίδια μάρκα, ίδιο μοντέλο, ίδιο υλικό, ίδιο χρώμα,
- Το μοντέλο θα πρέπει να είναι διαθέσιμο στο site στο οποίο προσφέρεται με χαμηλότερη τιμή, στο ίδιο μέγεθος και χρώμα με αυτό που έχει αγοραστεί από τον πελάτη,
- Η πώληση θα πρέπει να γίνεται από ένα site με την κατάληξη ''.gr'', στα ελληνικά, σε ευρώ,
- Η πληρωμή θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί μέσω ενός συστήματος online πληρωμών,
- Η προσφορά περιορίζεται σε μια επιστροφή ανά άτομο και ανά είδος που αγοράστηκε από το Spartoo.gr

Εξαιρούνται από την Εγγύηση χαμηλής τιμής:
- προϊόντα από προηγούμενες συλλογές, ή με έκπτωση
- προϊόντα που πωλούνται σε ιστοσελίδες δημοπρασιών, μικρές αγγελίες, σε πορτφόλιο ή πορτφόλιο ιδιωτικών πωλήσεων
- προϊόντα που πωλούνται και αποστέλλονται από τους συνεργάτες μας
- παραδόσεις εκτός Ελλάδος

Η διαδικασία Εγγύησης χαμηλότερης τιμής
Εντός 5 ημερών από την αγορά, ο πελάτης πρέπει να αποστείλει την αίτησή του στο Spartoo χρησιμοποιώντας τη φόρμα αναφοράς χαμηλότερης τιμής μέσα από τη σελίδα του προϊόντος, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία :
- Ένδειξη στο μήνυμα του αριθμού της παραγγελίας στο SPARTOO.GR
- Τη διεύθυνση URL του προϊόντος στο site που το πουλάει φθηνότερα και το URL του υπό εξέταση προϊόντος spartoo.
Εάν πληρούνται όλες οι ανωτέρω προϋποθέσεις, και μετά τη λήξη της προθεσμίας της νόμιμης υπαναχώρησης και της επιβεβαίωσης από τον πελάτη που διατηρεί το εν λόγω προϊόν, το SPARTOO.GR θα επιστρέψει στον πελάτη τη διαφορά της τιμής.
Η επιστροφή θα γίνει στο λογαριασμό του πελάτη με μια μέθοδο πληρωμής που επιλέγεται από το Spartoo. Θα πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών.


20 Σε περίπτωση αλλαγής, αν η τιμή είναι υψηλότερη, η αλλαγή θα πραγματοποιηθεί μετά την παραλαβή της συμπληρωματικής πληρωμής.

Εάν προκύψει διαφωνία, κάθε πελάτης μπορεί να στείλει ένα γραπτό αίτημα προς το SPARTOO.GR, το οποίο θα κάνει το καλύτερο για να την λύσει. Αν η φιλική προσπάθεια επίλυσης αποτύχει, θα πρέπει να υποβληθεί αίτηση σε ένα διαμεσολαβητή εντός ενός έτους από την φιλική καταγγελία. Ο πελάτης μπορεί να εισέλθει στην επόμενη πλατφόρμα της «επίλυσης διαφορών» για την επίλυση διαφορών : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=GR"

21 Εγγύηση

Για την Ελλάδα και την Κύπρο, η νομική εγγύηση συμμόρφωσης ισχύει για την παραλαβή του προϊόντος για μια περίοδο δύο ετών, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την ανακάλυψή του για την έλλειψη συμμόρφωσης για την Ελλάδα, εντός 2 μηνών από την ανακάλυψη της έλλειψης συμμόρφωσης για την Κύπρο.

Για τις δύο αυτές χώρες, το SPARTOO.GR πρέπει να φέρει τους πρώτους 6 μήνες την απόδειξη της απουσίας της μη συμμόρφωσης, τότε ο πελάτης θα πρέπει να φέρει την απόδειξη της έλλειψης συμμόρφωσης εντός 18 μηνών.

Η εγγύηση της συμμόρφωσης δεν ισχύει σε περίπτωση αλλαγών στο προϊόν, στην περίπτωση της φυσιολογικής φθοράς, κακής χρήσης του προϊόντος, μη συμμόρφωσης με τους κανόνες συντήρησης του προϊόντος και για ζημίες που προκαλούνται κατά τη μεταφορά ή την αποθήκευση του προϊόντος.

Η αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος θα είναι δωρεάν, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα μόνο εκτός αν αυτό είναι δυσανάλογο σε σχέση με τη ζημία ή αν αυτό είναι αδύνατο. Αν δεν γίνεται, το SPARTOO.GR θα προχωρήσει χωρίς χρέωση εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος (για την Ελλάδα), σε πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων, όπως ισχύει.
Το εν λόγω προϊόν πρέπει να έχει παραγγελθεί στο site του SPARTOO.GR να έχει επιστραφεί στην αρχική συσκευασία.
Κάθε αίτηση πρέπει να αποσταλεί στην παρακάτω διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου : aftersalesservice@spartoo.gr.
"Όλα τα Προϊόντα Συνεργατών επωφελούνται από τις νομικές εγγυήσεις που οφείλονται από τον πωλητή σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία και από τυχόν πρόσθετες εγγυήσεις που προσφέρονται από τον πωλητή.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή αμφιβολίες σχετικά με τις εγγυήσεις που οφείλει ο πωλητής, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον πωλητή μέσω του SPARTOO στέλνοντας ένα email στο adriana@spartoo.gr"


22 Εφαρμοστέο δίκαιο - Γλώσσα

Οι Γενικοί Όροι Πώλησης και οι πράξεις που απορρέουν από αυτούς διέπονται και υπόκεινται στο γαλλικό δίκαιο.
Είναι γραμμένοι στα γαλλικά.
Σε περίπτωση που μεταφραστούν σε μία ή περισσότερες ξένες γλώσσες, μόνο το γαλλικό κείμενο θα ισχύσει σε περίπτωση διαφωνίας.

Ανακαλύψτε την εφαρμογή Spartoo...
Εν αναμονή

Δοκιμάστε να κερδίσετε 100€ αφού γίνετε μέλος στο πάνελ

Ακολουθείστε μας στο

Trustpilot Trustpilot Score
Trustscore : 4.1 | 2 600+ σχόλια
Copyright © 2006 - 2024