Τεχνικά χαρακτηριστικά marketplace Spartoo

Παρουσίαση

Αυτό το σύνολο εγγράφων προορίζεται για να σας καθοδηγήσει κατά τη διαδικασία ενσωμάτωσης του site σας στο Spartoo.

  1. Το πρώτο βήμα είναι να επιλέξετε τον τρόπο ενσωμάτωσης των προϊόντων

  2. Το δεύτερο βήμα είναι να επιλέξετε πώς θα λαμβάνετε τις παραγγελίες που δημιουργούνται στο Spartoo

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας σχετικά με την ενσωμάτωση των προϊόντων και τη διαχείριση των παραγγελιών, μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ για τους διαφορετικούς κωδικούς που χρησιμοποιούνται στο Spartoo.
> Δείτε τους προβλεπόμενους κωδικούς

Επιλογή διαδικασίας ενσωμάτωσης προϊόντων

Διαθέτουμε πολλούς τρόπους ενσωμάτωσης :
  • Ενσωμάτωση μέσω flux CSV ή XML
  • Ενσωμάτωση μέσω webservice

Ενσωμάτωση μέσω flux CSV ή XML

Με αυτόν τον τρόπο, πρέπει να μας παρέχετε μια URL συνδεδεμένη με ένα αρχείο που θα περιέχει όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα σας.

Το αρχείο πρέπει να είναι είτε σε μορφή CSV, είτε σε μορφή XML.

Και στις δύο περιπτώσεις, η μορφή του αρχείου δεν είναι επιβεβλημένη, αλλά πρέπει να περιέχει όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα.

Μετά την ενημέρωση του αρχείου, ένα robot θα αναζητά τις πληροφορίες για τα προϊόντα σας, περίπου ανά μία ώρα. Οι πληροφορίες για τα προϊόντα σας θα ενημερώνονται λοιπόν αυτόματα στο Spartoo.

Το πλεονέκτημα αυτού του τρόπου, είναι ότι είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί.
Το μειονέκτημα είναι ότι οι πληροφορίες δεν ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο.

> Περισσότερες πληροφορίες

Ενσωμάτωση μέσω webservice

Οι διαδικτυακές υπηρεσίες του marketplace του Spartoo, θα σας επιτρέψουν να ενημερώνετε σε πραγματικό χρόνο τη βάση δεδομένων μας από τους διακομιστές σας.

Επιτρέπουν τη δημιουργία / τροποποίηση των προϊόντων και τη συλλογή των παραγγελιών και των επιστροφών των πελατών.

Για τα προϊόντα υπάρχουν 3 webservices :
- μία για τη δημιουργία και την τροποποίηση των προϊόντων
- μία για την ενημέρωση του stock
- μία για να ελέγξετε την κατάσταση του προϊόντος στο site

Το πλεονέκτημα αυτού του τρόπου είναι ότι επιτρέπει να γίνεται ενημέρωση των πληροφοριών των προϊόντων σε πραγματικό χρόνο.
Το μειονέκτημα είναι ότι πρέπει ν΄αναβαθμιστεί το σύστημα για να ενσωματωθούν οι webservices.

Διαχείριση των εκπτώσεων


Για να καταχωρήσετε μία εκπτώση στα προϊόντα σας, μπορείτε να λάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες εδώ

Επιλογή τρόπου εισαγωγής των παραγγελιών

Με τον ίδιο τρόπο που γίνεται η εισαγωγή των προϊόντων, υπάρχουν δύο τρόποι για να διαχειριστείτε τις παραγγελίες.
  1. Η πρώτη συνίσταται στο να διαχειριστείτε τις παραγγελίες χειροκίνητα από αυτό το backoffice.
    > Πρόσβαση στη λίστα των παραγγελιών
  2. Η δεύτερη, πιο αυτοματοποιημένη, επιτρέπει τη διαχείρηση των παραγγελιών μέσω των webservices.
    > Περισσότερες πληροφορίες