Διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος spartoo Για να κάνετε μια επιστροφή, πρέπει να μεταβείτε στο λογαριασμό πελάτη που έχετε και να επιλέξετε στην κατηγορία οι επιστροφές μου,
« Κάντε ένα αίτημα επιστροφής » . Ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία :
Διαδικασία : - Επιλέξτε τη σχετική παραγγελία και ελέγξτε τα προϊόντα της παραγγελίας που θέλετε να επιστρέψετε. Θα σας ζητηθεί ο λόγος για την επιστροφή σας.
- Στον λογαριασμό σας στο Spartoo κάτω από τη κατηγορία - Οι επιστροφές μου, θα δημιουργηθεί μια προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής την οποία θα πρέπει να εκτυπώσετε και να κολλήσετε εξωτερικά του πακέτου. Χωρίς την συγκεκριμένη ετικέτα ο κούριερ της Γενικής Ταχυδρομικής για Ελλάδα ή της UPS για την Κύπρο δεν θα είναι σε θέση να δεχτεί το πακέτο σας. - Στη συνέχεια θα πρέπει να καλέσετε τη Γενική Ταχυδρομική ούτως ώστε να ρυθμίσετε την ημέρα και ώρα που ο μεταφορέας θα περάσει από το χώρο σας να λάβει το πακέτο. Οι επιστροφές για Κύπρο γίνονται με την UPS. Δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση. Παρακαλούμε κρατήστε το αποδεικτικό παράδοσης του πακέτου. Σας ενημερώνουμε ότι το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία, συνοδευόμενο από την ετικέτα στο ρούχο και την προστατευτική μεμβράνη. Η επιστροφή δεν θα γίνει αποδεκτή εάν το μοντέλο είναι ακατάλληλο για πώληση (κατεστραμμένο, χρησιμοποιημένο ή λερωμένο). Το προϊόν θα σας επιστραφεί και δεν θα μπορέσουμε να προβούμε στην επιστροφή των χρημάτων σας. - Ακολουθήστε την επιστροφή σας από το λογαριασμό σας στην κατηγορία « Οι επιστροφές μου » επιλέγοντας « Συμβουλεύομαι την τελευταία μου επιστροφή ».
- Μόλις παραληφθεί το δέμα στην αποθήκη μας και η επιστροφή επικυρωθεί, θα προβούμε στην επιστροφή των χρημάτων σας για τα προϊόντα που επιστρέψατε. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με πίστωση βάσει του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά. - Για τις επιστροφές χρημάτων σε τραπεζική κάρτα, παρακαλούμε έχετε υπόψη σας ότι οι διατραπεζικές διαδικασίες ενδέχεται να καθυστερήσουν μερικές ημέρες την πίστωση στο λογαριασμό σας. Επιπλέον, αν η χρέωση στην τραπεζική σας κάρτα γίνεται στο τέλος κάθε μήνα, τότε και η πίστωση θα γίνει τότε. - Για πληρωμές με 3 δόσεις : Αν έχετε επιστρέψει όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας : θα σας επιστρέψουμε την πρώτη δόση και θα ακυρώσουμε τις ακόλουθες. Εάν επιστρέφετε ένα μέρος των προϊόντων που παραγγείλατε : δεν επιστρέφουμε την πρώτη δόση και αφαιρούμε το ποσό των προϊόντων που επιστρέψατε από τις ακόλουθες προθεσμίες. Σας ενημερώνουμε ότι οι τραπεζικές χρεώσεις των 5€ είναι με δικά σας έξοδα. - Εάν η τραπεζική σας κάρτα έχει λήξει ή λήγει τον τρέχοντα μήνα, θα ζητήσουμε τα τραπεζικά σας στοιχεία κατά την καταχώρηση του αιτήματος επιστροφής και η επιστροφή θα γίνει με τραπεζική μεταφορά.
Πώς να επιστρέψετε ένα προϊόν συνεργάτη Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από έναν συνεργάτη, τηρώντας το
χρονικό όριο για να κάνετε την επιστροφή σας. Για να γνωρίζετε τον χρόνο επιστροφής της παραγγελίας σας, μεταβείτε στη σελίδα της παραγγελίας σας (στο λογαριασμό σας). Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο « Πολιτική επιστροφών ». Για να κάνετε μια επιστροφή, πρέπει να μεταβείτε στον λογαριασμό πελάτη, κάνοντας κλικ στο « ο λογαριασμός μου ». Στη συνέχεια, επιλέξτε στην κατηγορία οι επιστροφές μου, « Κάντε ένα αίτημα επιστροφής ». Ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία :
Διαδικασία : Αρχικά, σας ενημερώνουμε ότι η επιστροφή μπορεί να γίνει με δικά σας έξοδα.
- Επιλέξτε τη σχετική παραγγελία και ελέγξτε τα προϊόντα της παραγγελίας που θέλετε να επιστρέψετε. Θα σας ζητηθεί ο λόγος για την επιστροφή σας.
- Θα λάβετε ένα e-mail με τη διεύθυνση επιστροφής στην οποία θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν, όπως και τον κωδικό επιστροφής, για να εκτυπώσετε (ή να συμπληρώσετε στο δελτίο παράδοσης). Τοποθετήστε το μέσα στο κουτί. Αυτό το έγγραφο θα επιτρέψει στον συνεργάτη να αναγνωρίσει την επιστροφή σας.
- Βάλτε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία (κουτί παπουτσιών ή περιτύλιγμα) και τοποθετήστε το σε ένα κουτί για να το αποστείλετε. Μη χρησιμοποιείτε το αρχικό κουτί ως κιβώτιο αποστολής.
- Στείλτε το πακέτο με το ταχυδρομείο στη διεύθυνση του συνεργάτη. (Θα λάβετε τη διεύθυνση μετά τα δύο πρώτα βήματα). Κρατήστε την απόδειξη της παράδοσης του πακέτου σας.
Μόλις παραληφθεί το προϊόν σας, ο συνεργάτης θα επικυρώσει την επιστροφή χρημάτων σας και το spartoo θα σας ξαναπιστώσει με το ποσό του προϊόντος. Το Spartoo θα επιστρέψει το συντομότερο δυνατόν την τιμή των προϊόντων που αγοράσατε (το αργότερο 30 ημέρες μετά την καταχώρηση του αιτήματος επιστροφής). Δεν μπορεί να γίνει αλλαγή μεγέθους στα προϊόντα Συνεργατών Ωστόσο, μπορείτε να κάνετε μία επιστροφή, να σας επιστρέψουμε τα χρήματα και στη συνέχεια να παραγγείλετε ένα νέο προϊόν από την ιστοσελίδα.